پیش بینی قیمت بیت کوین امروز 14 آبان

کدخبر: ۴۵۲۴۰۳
شکست قیمت بالاتر از مقاومت ۶۲۵۰۰ دلار احتمالاً راه را برای یک صعود تازه بیت کوین باز خواهد کرد. در این حالت مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۶۳۵۰۰ دلار قرار خواهد گرفت. هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند قیمت بیت کوین را به سمت تراز ۶۴ هزار دلار هدایت کند.
پیش بینی قیمت بیت کوین امروز 14 آبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیوز بی تی سی ، بیت‌کوین یک روند اصلاحی ضعیف را پایین تر از سطوح ۶۲۵۰۰ و ۶۲۲۵۰ دلار آغاز کرد و پایین تر از ۶۲ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت.

 پس از آن منطقه ۶۰۶۰۰ دلار را تست کرد. پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی تراز ۶۰۶۴۴ دلار تشکیل شد و در حال حاضر قیمت درحال اصلاحی صعودی است. به دنبال این روند اصلاحی، قیمت بالاتر از منطقه مقاومتی ۶۱ هزار و ۵۰۰ دلار شکسته شد. پس از آن نیز سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶٪  حرکت نزولی سقف نوسانی ۶۴۳۲۵ دلار به ۶۰۶۴۴ دلار را پشت سر گذاشت.

نمودار بیتکوین 2 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ جمعه 14 آبان

 در حال حاضر این ارز با قیمتی بالاتر از ۶۲ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ در حال ترید شدن می باشد. در روند صعودی اولین مقاومت در نزدیکی تراز ۶۲ هزار و ۲۵۰ دلار قرار داشت که بیت کوین در این لحظه از این مقاومت عبور کرده است. به علاوه این که در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به تراز ۶۲ هزار و ۲۵۰ دلار در حال تشکیل می باشد.

 مقاومت اصلی اکنون در نزدیکی سطح ۶۲۵۰۰ دلار قرار دارد که به سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶.۴٪ حرکت نزولی ۶۴۳۲۵ دلار به ۶۰۶۴۴ دلار  نزدیک است.

 شکست قیمت بالاتر از مقاومت ۶۲۵۰۰ دلار احتمالاً راه را برای یک رالی تازه باز خواهد کرد. در این حالت مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۶۳۵۰۰ دلار قرار خواهد گرفت. هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند قیمت بیت کوین را به سمت تراز ۶۴ هزار دلار هدایت کند.

 اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۶۲۵۰۰ دلار را با موفقیت پشت سر بگذارد احتمالاً یک روند نزولی جدید را در پیش خواهد گرفت. در این حالت اولین حمایت در نزدیکی تراز ۶۲ هزار دلار به کمک آن خواهد آمد.

 در حال حاضر اولین حمایت مهم در سطح ۶۱۵۰۰ دلار در حال تشکیل است. شکست و بسته شدن قیمت زیر این حمایت می‌تواند زمینه را برای حرکت به سمت تراز ۶۰۵۰۰ دلار فراهم سازد. در چنین شرایطی حمایت اصلی تراز ۶۰۰۰۰ دلار خواهد بود که در صورت عبور و شکست این حمایت، روند نزولی شدت بیشتری خواهد گرفت.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD اکنون بالاتر از سطح 50 است.

حمایت های اصلی:  61500 و 60500 دلار

مقاومت های اصلی:   62500 و 63500 دلار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید