گام یک بانک در صرفه‌جویی ارزی این شرکت

کدخبر: ۴۵۶۱۴۸
شرکت سوداد، بزرگترین شرکت تولیدکننده درب‌های ضدسرقت در خاورمیانه با حمایت و مشارکت بانک ملی ایران توانسته علاوه‌بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در بخش تولید به بیش از 100 درصد رشد دست یابد.
گام یک بانک در  صرفه‌جویی ارزی این شرکت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک که حمایت از شرکت ها و بنگاه های تولیدی را در دستور کار خود دارد، با حمایت از شرکت سوداد توانسته گام بزرگی را در جهت تحقق صرفه‌جویی ارزی سالیانه قابل توجه این شرکت و همچنین ارزآوری آن بردارد.

شرکت سوداد تولید و عرضه درب های ضدسرقت را از سال 1387 در کشور آغاز کرده و امروز بیش از 200 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و بیش از 5 هزار نفر نیرو را به صورت غیرمستقیم تحت پوشش خود قرار داده است.

این شرکت در سال 1399 با حمایت و مشارکت بانک ملی ایران در بخش تولید به بیش از 100 درصد رشد دست یافت و هم اکنون محصولات خود را به کشورهای عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و آذربایجان صادر می کند که علاوه برصرفه جویی ارزی سالیانه بیش از یک میلیون دلار، بیش از 200 هزار دلار ارزآوری نیز در سال گذشته داشته است.

دکتر بهرام مقتدر مدیرعامل این شرکت در سال 1395 همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شد.

این شرکت هم اکنون با داشتن بیش از دو هزار عامل فروش در سطح کشور، بخش عمده ای از نیاز بازار داخل در زمینه درب های ضدسرقت را تامین می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید