جزئیات صف‌های خرید و فروش بورس در 8 دی 1400

کدخبر: ۴۶۵۳۶۳
در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۴ واحدی قرار گرفت.
جزئیات صف‌های خرید و فروش بورس در 8 دی 1400

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (هشتم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲۳۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۸۷ واحد در ارتفاع ۳۶۸ هزار و ۴۴۷  واحد قرار گرفت. سه نماد وغدیر، وبملت و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا، کدما و برکت پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۳ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۶۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، فرابورس و غصینو نیز بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱ هزار و ۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۷۹ واحد در ارتفاع ۳۶۸ هزار و ۹۳۹ واحد ایستاد. سه نماد وبملت، وغدیر و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد شستا، خودرو و وبملت پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۴ واحد درارتفاع ۱۸ هزار و ۸۶۴ واحدی قرار گرفت. نماد بپاس نیز بیشترین تاثیر و نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس نزولی شد و با اُفت ۱ هزار و ۴۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۷۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۳۱ واحد در ارتفاع ۳۶۸ هزار و ۴۹۰ واحد ایستاد. سه نماد وبملت، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد شستا، خودرو و خپارس پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۸ واحد درارتفاع ۱۸ هزار و ۸۴۸ واحدی قرار گرفت. نماد بپاس نیز بیشترین تاثیر و نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نمادها، خپارس، خودرو و وبملت متعلق است. همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به نماد‌های خپارس، وبملت و وبصادر تعلق دارد.

همچنین در حال حاضر از میان ۷۱۲ نماد، ۵۵ نماد در صف خرید و ۷۵ نماد در صف فروش قرار دارد.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس یک هزار واحد دیگر نیز افت کرد و با اُفت ۲ هزار و ۵۵۷ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۵۳ واحدی متوقف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید