دلار، قیمت سکه را پایین می کشد؟

پیام افزایش حباب سکه /پیش بینی قیمت سکه 13 دی 1400

کدخبر: ۴۶۶۴۶۹
اقتصادنیوز : قیمت سکه روز گذشته کاهش یافت اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز دوشنبه 13 دی 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیام افزایش حباب سکه /پیش بینی قیمت سکه 13 دی 1400

به گزارش  اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته با  تعطیلی بازار جهانی طلا ،  30 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و بر روی 13 میلیون و 65 هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه در این چند وقت اخیر با مقاومت توانسته است کانال 13 میلیون تومان را حفظ کند . روز گذشته قیمت دلار  تا محدوده ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی پایین رفت.  قیمت سکه امامی نیز توانست خود را در محدوده 13 میلیون و 70 هزارتومانی نگه دارد. بی تفاوتی فلز گران بهای داخلی نسبت به افت قیمت دلار موجب شد که حباب سکه از ابتدای محدوده 2 درصدی به نزدیک محدوده 3 درصدی برسد.

پیام افزایش حباب سکه

 افزایش حباب فلز گران بهای داخلی دو نشانه متناقض برای معامله گران بازار  دارد. از یک سو بالا رفتن حباب سکه نشان می دهد که قیمت های فعلی از پشتوانه بنیادی و قوی برخوردار نیستند و از سوی دیگر، فاصله گرفتن ارزش ذاتی از قیمت بازاری می تواند نشان دهنده آن باشد که معامله گران نسبت به آینده قیمتی سکه بدبین نیستند.

معامله گران بازار سکه معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار در بازار امروز احتمال افت قیمت سکه وجود دارد . 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز دوشنبه 13 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه  در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 70 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  شنبه شب 5 هزار تومان پایین رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  شنبه شب بر روی 13 میلیون و 75 هزار تومان قرار داشت.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید