صف‌های خرید و فروش بورس امروز 14 دی 1400

کدخبر: ۴۶۶۷۵۵
شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (چهاردهم دی ماه) با افت ۴۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۹۲ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس امروز 14 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (چهاردهم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۱۴۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ شاخص کل بورس با افت ۴۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۹۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲۸۴ واحدی در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۹۶۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، نوری و فملی بیشترین تاثیررا بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. کدما، شسینا و برکت سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با افت ۴۶ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۴۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد فرابورس، حآفرین و چخزر نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس ۱۰ هزار واحد افت کرد و با افت ۱۰ هزار و ۳۴۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۳۴۳ واحد بر روی پله ۳۶۰هزار و ۹۰۱واحد قرار گرفت.

فولاد، شبندر و خودرو به ترتیب بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل داشته اند و خودرو نیز جزو پر تراکنش ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با افت ۱۲۲ افت بر روی پله ۱۸هزار و ۴۷۲ واحد قرار گرفت.  تاکنون از میان ۷۰۲ نماد، ۳۳ نماد در صف خرید و ۹۰نماد در صف فروش قرار دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید