صف‌های خرید و فروش بورس امروز 12 دی 1400

کدخبر: ۴۶۶۲۴۷
در ساعت ۹:۳۵ شاخص کل بورس با رشد ۲۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش  بورس امروز 12 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (دوازدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۱۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت  ۹:۳۵ شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و  با رشد ۲۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۴ واحدی در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۵۴۳ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته اند. سه نماد کدما، خودرو و فملی نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این لحظات بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۶۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد شبصیر، توسن و بپاس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

شاخص کل بورس در ساعت۱۰:۱۰ یک هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد یک هزار و ۸۶۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۰هزار و۶۴۲ واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات تاکنون ۱ میلیارد و ۲۳۸ میلیون سهم است. همچنین بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خپارس و خساپا متعلق است. همچنین نمادهای تاثیر گذار بر شاخص کل به ترتیب فملی، فولاد و شبندر است.

در ساعت ۱۱:۰۵ شاخص کل بورس کمی افت کرد و با رشد ۱ هزار و۵۴۲ واحد بر روی پله یک میلیون و۳۸۰هزار و ۳۲۰ قرار کرفت. در حال حاضر ارزش بازار ۵ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان و ارزش معاملات ۱هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان است. همچنین بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خپارس و خساپا متعلق است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید