صف‌های خرید و فروش بورس در 11 دی 1400

کدخبر: ۴۶۵۹۸۱
در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۶۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۶۲۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۴۱۰ واحدی در ارتفاع ۳۶۶ هزار و ۶۸۹ واحدی ایستاد.
صف‌های خرید و فروش بورس در 11 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (یازدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۹۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت  ۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۶۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۶۲۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۴۱۰ واحدی در ارتفاع ۳۶۶ هزار و ۶۸۹ واحدی ایستاد.

سه نماد فولاد، خودرو و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته اند. سه نماد برکت، خودرو و خپارس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این لحظات بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴۷ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۸۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد شاوان، بپاس و غصینو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۲۸ شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۹۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۶۹ واحدی ایستاد. شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۲ هزار و ۴۷۱ واحدی در ارتفاع ۳۶۵ هزار و ۶۲۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، خودرو و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این لحظات داشته اند. شاخص فرابورس نیز اُفت ۷۶ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، غصینو و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق بازار ۳۱ نماد در صف خرید و ۱۰۲ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۴۵ شاخص کل با اُفت ۱۶ هزار و ۲۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۵۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۹۲۵ واحدی در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۱۷۴ واحدی قرار گرفت.

فولاد، شپدیس و فارس سه نماد تاثیر گذار بر شاخص بورس بوده اند. خودرو، خپارس و برکت سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند. شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۳۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۹۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. گروه خودرو نیز برترین گروه صنعتی این دقایق بازار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید