صف‌های خرید و فروش بورس در 13 دی

کدخبر: ۴۶۶۵۰۳
در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۹۲۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۶۳ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس در 13 دی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (سیزدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۹۲۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۶۳  واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۴۴ واحدی در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۲۶۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و خوردرو بیشترین تاثیررا بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. کدما، خنصیر و خودرو سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با ۶ واحد رشد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۶۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد حافرین، فاربورس و حسیر نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد ۴۴۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۴۹۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۹۵ واحد در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۳۱۴ واحد قرار گرفت.

فملی، فولاد و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. برکت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۳ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۵۶ واحدی قرار گرفت. در این دقایق از بازار ۳۷ نماد در صف خرید و ۶۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۵۵ شاخص کل بورس با افت هزار و ۵۸۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۴۵۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۰۵ واحدی در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۷۲۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد نوری، فملی و فخوز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته اند. شسیتا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با افت ۳۸ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۲۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد غصینو، سمگا و آریا بیشترین تاثیر را شاخص بر فرابورس داشته اند.

حافرین نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در لحظه ۵۵ نماد در صف خرید و ۷۴نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۲:۲۵ شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۳۹۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۵۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با ۵۸ واحد افت بر پله ۳۶۵ هزار و ۴۰۸ واحد قرار گرفت.

نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به اکنون گذاشته است. شسیتا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار بورس است. شاخص فرابورس نیز با افت ۴۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۱۲ واحدی قرار گرفت.فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و 971 واحد، در تراز یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۶ واحدی متوقف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید