بورس رشد کرد/ صف‌های خرید و فروش بورس در ۲۱ دی

کدخبر: ۴۶۸۲۷۳
شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۸ هزار و ۱۲۰ واحدی قرار گرفت.
بورس رشد کرد/ صف‌های خرید و فروش بورس در ۲۱ دی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۲۱ دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۷۸۰  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۸ هزار و ۱۲۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۶۹۷ واحد در ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۸۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، خودرو و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. خودرو، خگستر و خساپا سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با ۳۵ واحد رشد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فرابورس، چخزر و توسن نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۸۱۲ واحدی قرار گرفت.

تا به این ساعت ارزش بازار ۵ هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان، ارزش معاملات ۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان و حجم معاملات ۳ هزار و ۶۷۸ میلیارد سهم است.

نماد‌های تاثیرگذار نیز به ترتیب فولاد، خودرو و شپدیس و بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به سهام خودرو، خگستر و خساپا متعلق است.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۶۷۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۴۲۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۹۱ واحد واحد در ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۵۰۲ واحدی قرار گرفت.  سه نماد فولاد، خودرو و فارس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته‌اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و غصینو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.  در این دقایق ۵۲ نماد در صف خرید و ۵۷ نماد در صف فروش هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید