صف‌های خرید و فروش بوس؛ امروز 29 دی 1400

کدخبر: ۴۷۰۱۷۴
اقتصادنیوز: شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۱ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بوس؛ امروز 29 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۹ دی) در ابتدای معاملات با اُفت ۷۹۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل  بورس با اُفت یک هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با اُفت یک هزار و ۴۸ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت.

فملی، شبندر و شتران سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس است. فملی  نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۸ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحد ایستاده است. سه نماد ارفع، فرابورس و بپاس بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته‌اند.

تاکنون از میان ۶۵۶ نماد، ۲۶ نماد در صف خرید و ۱۰۳ نماد در صف فروش هستند.  

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس از مسیر نزولی خارج شد و با رشد ۲ هزار و ۲۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۲۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۴۲ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۸۸۶ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۴۳ واحدی قرار گرفت. ارفع بیشترین تاثیر و کرمان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به نماد‌های خودرو، ذوب و فملی متعلق است. بیشترین ورود پول نیز به ترتیب به نماد‌های همای، کمنگنز و شبریز متعلق است.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۴۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با اُفت یک هزار و ۳۱۱ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۷۱۸ واحدی قرار گرفت.

فملی، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته‌اند. شاخص فرابورس هم با اُفت ۹ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۴۶ واحد قرار گرفت. گروه فلزات اساسی هم تا به این لحظه برترین گروه صنعتی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید