سیگنال جو بایدن به قیمت دلار ایران

افزایش قیمت سکه و طلا در روز نزولی قیمت دلار!

کدخبر: ۴۷۰۴۱۳
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز شاهد افزایش قیمت طلا و قیمت سکه در مقابل کاهش قیمت دلار بود.
افزایش قیمت سکه و طلا  در روز نزولی قیمت دلار!

به گزارش  اقتصادنیوز ،  بازار ارز  امروز شاهد افت اندک  قیمت دلار  بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز 40 تومان از عصر روز گذشته پایین تر بود و با 27 هزار و 880 تومان معامله شد . این افت قیمت در حالی اتفاق افتاد که دلار در بازار متشکل بر مدار صعود قرار گرفته بود. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی  161 تومان نسبت به قیمت روز گذشته  بالاتر رفت  و با 25 هزار و 449 تومان معامله شد. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی هم در آخرین روز معاملاتی این هفته قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۵,۴۴۹ (بیست و پنج  هزار و  چهارصد و چهل ونه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۷۰۴ (بیست  و پنج هزار و هفتصد و چهار  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو  ۲۸,۷۰۰( بیست و هشت هزار و هفتصد  تومان) و قیمت فروش یورو  ۲۸,۹۸۷ (بیست و هشت هزار و نهصد و هشتاد و هفت تومان) است.

نوسان کم قیمت درهم

قیمت درهم امروز نوسان چندانی نسبت به روز گذشته  از خود نشان نداد و با 10 تومان رشد قیمت، بر روی بر روی 7 هزار و 600 تومان قرار گرفت.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  27 هزارو 914 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار اندکی بالا تر بود. 

افزایش  قیمت سکه  و طلا 

قیمت هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۱ درصدی به ۱۸۴۱ دلار  رسید. در بازار داخلی ایران هم  قیمت طلا  18 عیار امروز 1 میلیون و 217 هزار و 800 تومان بود  که نسبتا به روز گذشته تقریبا 14 هزار و 300 تومان بالا رفته بود. قیمت سکه هم امروز با 12 میلیون و 415 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته افزایش 90 هزار تومانی را نشان می دهد.   با احتساب قیمت 27 هزار و 880 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 83 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز 2.74  درصد بود.

سیگنال جو بایدن به قیمت دلار  ایران

در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار  امروز اظهارات  جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا درباره برجام برجسته بود. «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی سخنانی به مناسبت نخستین سالگرد روی کار آمدنش، گفت که اکنون زمان ترک مذاکرات با ایران بر سر احیای برجام نیست. وی افزود: «اکنون زمان ترک این مذاکرات نیست. پیشرفت‌هایی در حال رخ دادن است».بایدن افزود که میان اعضای گروه ۱+۵ اتفاق‌نظر وجود دارد اما باید صبر کرد و دید.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین با دفاع از عملکرد یک ساله خود، مدعی شد که دستاوردهای عظیمی حاصل شده است.وی گفت که هرگز وعده‌هایی فراتر از واقعیت نداده است. بایدن درباره مذاکرات وین برای برچیدن تحریم‌های ایران هم گفت: الان وقت نا امید شدن در مذاکرات هسته‌ای ایران نیست و پیشرفت‌هایی در این زمینه به دست آمده و ما هنوز تسلیم نشده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید