یک اقتصاد مجازی با تکیه بر ارزهای دیجیتال

جاذبه های زندگی در واقعیت مجازی

کدخبر: ۴۷۶۲۶۶
تا سال 2026، پیش‌بینی می‌شود که 25 درصد از مردم یک ساعت در روز را در متاورس سپری کنند.
جاذبه های زندگی در واقعیت مجازی

به گزارش اقتصادنیوز، طبق گفته گارتنر، تا سال 2026، 25 درصد از مردم حداقل یک ساعت در روز را برای کار، خرید، تحصیل، اجتماعی یا سرگرمی در دنیای متاورس سپری خواهند کرد.

تکیه متاورس به ارزهای دیجیتال

گارتنر، متاورس را اینگونه تعریف می‌کند: «یک فضای مشترک مجازی جمعی، توسط هم‌گرایی واقعیت فیزیکی و دیجیتالی ایجاد شده است.» گارتنر انتظار دارد که یک متاورس کامل مستقل از دستگاه و متعلق به یک فروشنده واحد نباشد.

گارتنر اعلام می کند: متاورس اقتصاد مجازی خود را دارد که توسط ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) فعال می‌شود.

متاورس به افراد امکان می دهد فعالیت های فیزیکی خود را تکرار یا تقویت کنند و به عنوان یک راه ارتباطی و توسعه برای مشاغلی که مصرف کنندگان هر روز با آنها در تعامل هستند می تواند استفاده شود و همچنین بر نحوه انجام کار آن ها تأثیر بگذارد.

متاورس می تازد

شرکت ها تعامل، همکاری و ارتباط بهتری را با کارمندان خود از طریق فضاهای کاری فراگیر در دفاتر مجازی فراهم می کنند. کسب و کارها برای انجام این کار نیازی به ایجاد زیرساخت های خود نخواهند داشت زیرا متاورس چارچوب اصلی را فراهم می کند. علاوه بر این، رویدادهای مجازی که در 18 ماه گذشته محبوبیت پیدا کرده‌اند، فرصت‌ها و کارگاه‌های شبکه‌ای مشترک و همه‌جانبه‌تر را ارائه می‌دهند.

نمونه های دیگر برای مصرف کنندگان شامل خرید زمین دیجیتال و ساخت خانه های مجازی یا خرید در مراکز مجازی از طریق تجارت همه جانبه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید