رصد بازار خودرو؛

قیمت رانا کارکرده در بازار+ جدول

کدخبر: ۴۷۸۲۹۳
در بازار خودور‌های دست‌دوم مدل‌های کارکرده پارسال را با حدود ۲۳۰ میلیون تومان هم می‌شود پیدا کرد که نسبت به برخی از محصولات صفر کیلومتر ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر آگهی شده‌اند.
قیمت رانا کارکرده در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، رانا پلاس سقف شیشه‌ای امسال توسط ایران خودرو روانه بازار شده و رانا پلاس از پارسال فروخته می‌شود. در بازار خودور‌های دست‌دوم مدل‌های کارکرده پارسال را با حدود ۲۳۰ میلیون تومان هم می‌شود پیدا کرد که نسبت به برخی از محصولات صفر کیلومتر ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر آگهی شده‌اند.

شخصی رانا پلاس دست‌دوم با کارکرد ۲۵ هزارکیلومتر را ۲۳۳ میلیون تومان می‌فروشد. بدنه و موتور سالم هستند و ۱۱ ماه از مهلت تمدید بیمه آن باقی مانده است. مدل‌های دست‌دوم تمیز و کارکرده زیادی بین آگهی‌ها به‌چشم می‌خوردند که مالک آن‌ها رقم را حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان نوشته‌اند و میزان کارکرد خودرو‌ها نیز در این آگهی‌ها نهایتا ۴۰ هزارکیلومتر است. اطلاعات این مدل‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پیش از سال نو خودرو بخریم یا دست نگه داریم / پیش بینی قیمت خودرو در اسفند

در خانواده رانا، رانا معمولی که فعلا خبری از تولید آن نیست، در بازار آزاد تقریبا ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدلی که اولین نسخه‌های آن سال ۹۲ در خیابان‌ها دیده شد. رانا دست‌دوم مدل ۹۲ با ۱۸۰ هزارکیلومتر کارکرد، ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. با همین اندازه کارکرد، شخص دیگری رقم ۱۴۲ میلیون تومان را در آگهی قیده کرده و یک نفر دیگر در ازای ۱۴۰ میلیون تومان رانا مدل ۹۲ را می‌فروشد که خودو او طی این سال‌ها ۲۰۰ هزارکیلومتر راه رفته است.

قیمت رانا دست‌دوم در آگهی‌ها‌

خودرو

مدل

کارکرد

قیمت

رانا پلاس

۹۹

۲۵ هزارکیلومتر

۲۳۳ میلیون تومان

رانا پلاس

۹۹

۴۰ هزارکیلومتر

۲۴۷ میلیون تومان

رانا پلاس

۹۹

۲۸ هزارکیلومتر

۲۵۵ میلیون تومان

رانا پلاس

۹۹

۳۰ هزار کیلومتر

۲۴۷ میلیون تومان

رانا

۹۲

۱۸۰ هزارکیلومتر

۱۴۵ میلیون تومان

رانا

۹۲

۱۸۰ هزارکیلومتر

۱۴۲ میلیون تومان

رانا

۹۲

۲۰۰ هزارکیلومتر

۱۴۰ میلیون تومان

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید