شایعه در بازار ارز / پیش بینی قیمت دلار امروز 8 اسفند

کدخبر: ۴۷۹۲۶۴
اقتصادنیوز : به گفته فعالان،‌ خبر احتمال برگشت علی باقری به وین می تواند زمینه ساز افت دوباره قیمت در بازار دلار شود ولی تا زمانی که خبری از مذاکرات منتشر شود،‌ شانس بیشتر با افزایشی های بازار ارز خواهد بود.
شایعه در بازار ارز / پیش بینی قیمت دلار امروز 8 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از اکو ایران، تا زمانی که اخبار مشخصی از مذاکرات وین منتشر نشود، نوسان گیران سعی خواهند کرد با جوسازی پیرامون شایعات، تغییرات قیمتی مورد خواست خود را در بازار ایجاد کنند. به عنوان مثال، در اولین روز هفته، تصور بیشتر بازیگران ارزی این بود که دلار به سوی ابتدای مرز ۲۶ هزار تومانی حرکت خواهد کرد، ولی برخی معامله گران شایعه کردند که آمریکا برای ایران ضرب الاجل تعیین کرده است و  عده ای نیز به این شایعه پرداختند که مقام های بلند پایه ایران با پیشنهادات طرف های غربی مخالفت کرده اند. 

مدت زمانی طول کشید که این شایعات تکذیب شود ولی اثرگذاری آن ها به اندازه ای بود که قیمت دلار از مسیر کاهشی خارج شد و در مقطعی حتی افزایش جزیی را تجربه کرد.

فروش ویژه ایران خودرو / مادران دارای 2 فرزند برای خرید خودرو اقدام کنند

 

photo_۲۰۲۲-۰۲-۲۷_۰۹-۱۳-۴۵

 به گفته فعالان،‌ خبر احتمال برگشت علی باقری به وین می تواند زمینه ساز افت دوباره قیمت در بازار دلار شود ولی تا زمانی که خبری از مذاکرات منتشر شود،‌ شانس بیشتر با افزایشی های بازار ارز خواهد بود. به این ترتیب می توان گفت که در ابتدای روز یک شنبه احتمال افزایش قیمت دلار بیشتر خواهد بود. 

تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای سطح ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومانی حضور دارد، احتمال رشد قیمت تا محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان وجود خواهد داشت. در روزهای اخیر حداقل بازار توان عبور از محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان را از خود نشان نداده است. 

شکست محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان مجوز حضور بیشتر کاهشی ها در بازار خواهد بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید