رصد نیمروزی بازار ارز، طلا و سکه؛

قیمت سکه عقب نشینی کرد /نوسان محدود قیمت دلار و درهم

کدخبر: ۴۸۳۳۴۱
اقتصادنیوز : بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته جاری شاهد نوسان محدود قیمت دلار و قیمت درهم بود. قیمت سکه و قیمت طلا عقب نشینی کرد.
قیمت سکه عقب نشینی کرد /نوسان محدود قیمت دلار و درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته جاری شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. نرخ دلار در معاملات نقدی امروز با 26 هزار و 400 تومان معامله شد که نسبت به دیروز 20 تومان بالاتر بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز 24 هزارو 641 تومان بود که نسبت به دیروز کاهش 156 تومانی را نشان می دهد. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 24 هزار و 500 تومان و نرخ فروش آن 24 هزار و 746 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 27 هزار و 938 تومان و قیمت فروش آن 28 هزار 219 تومان بود.

نرخ حواله درهم پایین رفت

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز مانند قیمت دلار نوسان محدودی را تجربه کرد. قیمت درهم امروز 50 تومان پایین رفت و با 7 هزار و 160 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 26 هزار و 298 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.

قیمت سکه عقب نشینی کرد 

بازار جهانی طلا این روزها در حال عقب نشینی است. قیمت اونس طلا در بازار امروز به مسیر کاهشی روز گذشته ادامه داد و 13 دلار عقب نشینی کرد. این فلز گران بهای جهانی امروز با 1915 دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران هم امروز قیمت سکه و قیمت طلا عقب نشینی کرد. قیمت طلا 18 عیار امروز با 1 میلیون و 217 هزار و 400 تومان مبادله شد که نسبت به روز گذشته 13 هزار و 100 تومان پایین رفته بود . 

قیمت سکه هم امروز 80 هزار تومان از روز سه شنبه ارزان تر بود و با 12 میلیون و 400 هزار تومان مبادله شد. با احتساب قیمت 26 هزار و 400  تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 902 هزار تومان به دست آمد. و اندازه حباب سکه  هم و 4.18 درصد بود.  

بازار ارز در انتظار خبر قطعی از مذاکرات وین 

سیگنال های برجامی همواره مورد توجه بازار ارز تهران و معامله گران دلار بوده است.  اخبار رسیده از مقر مذاکرات وین حکایت از توافق  روسیه و امریکا دارد و در این میان مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که طرف‌‌های حاضر در مذاکرات رفع تحریم‌ها وین در آستانه رسیدن به توافق قرار دارند. به نظر می رسد معامله گران  بازار ارز تهران به دنبال اخبار قطعی تر  هستند   و دیگر بی گدار به آب نمی زنند و به همین دلیل نرخ  دلار  در روز های اخبر افت و خیر چشمگیری را تجربه نکرده است. 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید