خودروی M۳ Touring بی ام وارد بازار می شود+ تصاویر

کدخبر: ۴۸۵۸۰۹
اقتصادنیوز: خودروی M۳ Touring با موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی بی ام و وارد بازار خواهد شد. این خودرو ۵۰۳ اسب بخار (۳۷۵ کیلووات) قدرت تولید خواهد کرد که مشابه نمونه سدان آن است.
خودروی M۳ Touring بی ام وارد بازار می شود+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته قبل پوشش قسمت عقب خودروی BMW M۳ Touring از بین رفت تا طراحی آن نمایان شود، اما عکس‌های منتشر شده جدیدی، نشان می‌دهند که استتار زیادی که شرکت BMW برای پنهان کردن طراحی این خودرو از آن استفاده می‌کرده، کنار گذاشته شده است.

با این حرکت طراحی این خودرو به صورت کامل مشخص شده است. خودروی M۳ Touring شرکت بی ام و، شبیه مدل M۳ است که دارای سقف بلندتر است.

خودروی M۳ Touring با موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی بی ام و وارد بازار خواهد شد. این خودرو ۵۰۳ اسب بخار (۳۷۵ کیلووات) قدرت تولید خواهد کرد که مشابه نمونه سدان آن است. همچنین شرکت بی ام و خودروی M۳ Touring را در پیکربندی چهار چرخ متحرک xDrive خود ارائه می‌کند.

نسخه M۳ Touring زمانی که BMW برای اولین بار آن را در آگوست ۲۰۲۰ معرفی کرد، تقریبا آماده تولید به نظر می‌رسید، اما حالا حدود دو سال از آن زمان می‌گذرد. البته گفته می‌شود چرخه توسعه این خودرو در حال تکمیل شدن است و اولین نمونه M۳ Touring در تابستان امسال رسما رونمایی خواهد شد.

خودروی M۳ Touring بی ام و

خودروی M۳ Touring

البته به دلایلی همچون شیوع کرونا و کمبود جهانی تراشه خودرو‌های زیادی از بی ام و در صف رونمایی و عرضه هستند و این شرکت امسال سال شلوغی را سپری خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید