ارزش بازار بیت کوین به 773 میلیارد دلار رسید

جبران مافات بیت کوین/ بازگشت مجدد اتریوم به بالای 3000 دلار

کدخبر: ۴۸۹۸۰۶
اقتصادنیوز : بیت کوین خیلی سریع افت روز گذشته خود را جبران کرد و هم اکنون در کانال 40 هزار دلار معامله می شود. اتریوم هم به بالای قیمت 3000 دلار بازگشته است.
 جبران مافات بیت کوین/ بازگشت مجدد اتریوم به بالای 3000 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ بیت کوین هم اکنون با رشد بیش از 4 درصدی در حدود قیمت 40700 دلار معامله می شود. عملکرد هفتگی آن هم بالاخره وارد محدوده مثبت شد و هم اکنون مثبت یک درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 31 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 773 میلیارد دلار است.

البته رشد بیت کوین در شرایطی است که هنوز تردیدهایی درمورد مثبت ماندن روند قیمت وجود دارد. مدیران شرکت تحلیلی گلسنود به عنوان یکی از مراجع تحلیلی معتبر بازار ارزهای دیجیتال، به معامله گران بیت کوین هشدار داده اند که چشم انداز اقتصاد کلان به نفع بیت کوین نیست و می تواند به یک فروش گسترده دیگر برای این ارز منجر شود.

آن ها گفته اند احتمال اصلاح در بازار سهام آمریکا وجود دارد که این موضوع منجر به اصلاح قیمت بیت کوین نیز می شود. آن ها در تایید گفته های خود به خروج بیش از 100 میلیون دلار سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته اشاره کرده اند و مدعی شده اند بیشترین سهم از خروج پول نیز مربوط به بیت کوین بوده است.

اتریوم دوباره به بالای 3000 دلار رسید

با رشد بیت کوین، اتریوم هم توانست به بالای مقاومت 3000 دلار برسد و این مرز روانی را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته است. اتریوم هم اکنون در قیمت حدود 3040 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 16 میلیارد دلار بوده و ارزش آن هم 366 میلیارد دلار است.

نکته قابل توجه درمورد اتریوم این است که در روند نزولی اخیر، اتریوم عملکرد بهتری از بیت کوین داشته که این موضوع برای سرمایه گذاران بزرگ ترین آلت کوین بازار دلگرم کننده است.

جهش آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز به طور هیجانی مثبت شده اند. با توجه به رشد خوب بیت کوین، تمام آلت کوین ها در مسیر صعودی قرار گرفتند و در فهرست 50 ارز برتر بازار حتی یک نماد هم منفی نیست.

امروز بیشترین رشد را تورچین داشته که 16 درصد بالا رفته. پس از آن هم ترا با رشد 14 درصدی در رده دوم است. نیر پروتکل هم با رشد 12 درصدی، سومین نماد با بازدهی دورقمی است.

در مقیاس هفتگی هم عملکرد آلت کوین ها بهبود پیدا کرده و هم اکنون تعداد زیادی از آن ها در مقیاس هفتگی بازدهی مثبت را نشان می دهند. بیت کوین کش با رشد 11 درصدی در یک هفته گذشته، بهترین عملکرد را در این بخش داشته است.

رشد 4 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 4 درصدی در شبانه روز گذشته به 1.89 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم عدد 88 میلیارد دلار را نمایش می دهد که نسبت به روز قبل 17 درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات دیفای 10 میلیارد دلار بوده و 74 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید