افت 6 درصدی اتریوم در یک هفته

رفت و برگشت قیمت بیت کوین /آلت کوین ها سقوط کردند

کدخبر: ۴۹۲۳۲۲
اقتصادنیوز : ورود بیت کوین به کانال 37000 دلار نشان از افزایش فشار فروش در بازار دارد. اتریوم هم امروز در کانال 2700 دلار معامله می شود.
رفت و برگشت قیمت بیت کوین /آلت کوین ها سقوط کردند

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین امروز با افت حدود 1.5 درصدی، وارد کانال 37000 دلار شده اما هنوز در این کانال تثبیت نشده است. خریداران طی ساعت های گذشته چند بار توانسته اند قیمت را به کانال 38000 دلار برسانند اما هر بار فروشنده ها برتری خود را نشان داده اند و قیمت دوباره به زیر 38000 دلار رسیده است. هم اکنون نیز بیت کوین در حدود قیمت 37950 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 26 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 722 میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت کوین منفی 4.5 درصد است.

در شرایطی که روند نزولی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال باعث دلسردی فعالان این بازار شده، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی دیوره گروپ اعلام کرده به نظر دو کشور دیگر تا پایان سال میلادی بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود می پذیرند. درصورتی که پیش بینی او درست از آب درآید، خبر خوبی برای بیت کوین است.

افت 6 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز با افت حدود دو درصدی، در حدود قیمت 2770 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی 6 درصد است. البته اتریوم در افت امروز بازار تا عدد 2729 دلار هم پایین رفته بود اما حالا بخشی از آن افت را جبران کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 333 میلیارد دلار است.

سقوط آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز وضعیت جالبی ندارند و به جز ترون که 5 درصد رشد کرده، مابقی ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه شده اند.

بیشترین افت مربوط به ApeCoin است که سقوط 24 درصدی در یک روز داشته و بخش زیادی از رشد اخیر خود را از دست داده است. ApeCoin تا روز گذشته با رشد 44 درصدی بهترین عملکرد هفتگی را داشت اما ناگهان با یک سقوط شدید مواجه شد.

فایل کوین هم امروز 14 درصد سقوط کرده و بازدهی هفتگی آن به منفی 22 درصد رسیده است. دسنترالند و فانتوم نیز دیگر نمادهایی هستند که امروز سقوط کرده اند و تابلو معاملات، نشان دهنده افت 11 درصدی قیمت آن ها در یک روز است.

سند باکس، تورچین، تتا نتورک و یونی سواپ هم با افت 10 درصدی، سقوطی چشمگیر داشته اند.

نکته قابل توجه در معاملات امروز این است که با وجود افت 1.5 درصدی بیت کوین، آلت کوین ها به طور هیجانی در حال کاهش قیمت هستند و همین موضوع باعث شده دامیننس بیت کوین که نشان دهنده  ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزها است، 4 دهم درصد رشد کند و به عدد 42.19 درصد برسد.

کاهش 2.6 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش 2.6 درصدی به عدد 1.71 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 90 میلیارد دلار در یک شبانه روز بوده و تغییر زیادی نسبت به دیروز نداشته است.

ارزش معاملات دیفای 10 میلیارد دلار بوده و 77 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید