گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز، سکه و طلا؛

بازار دلار به استقبال عید فطر رفت /مسیر معکوس قیمت طلا و سکه

کدخبر: ۴۹۲۳۲۹
اقتصادنیوز : بازار ارز تهران امروز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه به استقبال عید فطر رفت و به همین دلیل قیمت جدیدی از دلار در بازار ارز اعلام نشد.
بازار دلار به استقبال عید فطر رفت /مسیر معکوس قیمت طلا و سکه

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بنا به تقویم رسمی ایران فردا و پس فردا در ایران بخاطر عید فطر است و بازار ارز تهران امروز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه به استقبال عید رفت و به همین دلیل قیمت جدیدی  از نرخ دلار  در بازار ارز  اعلام  نشد . معامله گران به استقبال عید رفتند و دلار به استراحت  پرداخت. 

روز گذشته قیمت دلار  تا محدوده 28 هزار و 220  تومان بالا رفت اما در ساعات پایانی معاملات عقب نشینی کرد و تا محدوده 28 هزار و 100 تومان پایین آمد.

قیمت دلار متشکل و نیمایی امروز

قیمت دلار متشکل و قیمت دلار نیمایی امروز اعلام شد. قیمت دلار متشکل متشکل امروز  افت اندکی را ثبت کرد و با 34 تومان کاهش به قیمت  25 هزار و 502 تومان مبادله شد.

قیمت دلار نیمایی امروز 21 تومان نوسان صعودی را تجربه کرد و بر روی 25 هزار و 130 تومان ایستاد. ​نرخ حواله درهم امروز  اندکی رشد را ثبت کرد و با 7 هزار  740 تومان مبادله شد. نرخ برابری درهم به دلار 28 هزارو 429 تومان بود. 

صرافان دلار و یورو را چند خریدند؟ 

صرافی ملی هم امروز  عصر قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 25 هزارو 375 تومان و نرخ فروش آن 25 هزار و 630 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 28 هزار و 5 تومان و قیمت فروش آن 28 هزار 286 تومان بود.

حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا 

قیمت طلا و سکه هم امروز بر خلاف جهت همدیگر حرکت کردند.قیمت طلا امروز رشد کرد و بازار سکه بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت طلا 18 عیار امروز 8 هزار و 800 تومان بالا رفت و به 1 میلیون و 297 هزار و 500 تومان رسید. قیمت سکه هم امروز 10 هزار تومان پایین تر از روز گذشته بود . فلز زرد رنگ داخلی امروز با 13 میلیونو 185 هزار تومان معامله شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید