اتریوم به بالای 2800 دلار بازگشت

رشد محدود بیت کوین و اتریوم

کدخبر: ۴۹۲۵۸۴
اقتصادنیوز: بیت کوین همچنان در کانال 38000 دلار معامله می شود. با این تفاوت که نسبت به دیروز رشد کوچکی هم داشته. اتریوم هم به بالای قیمت 2800 دلار بازگشته است.
رشد محدود بیت کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز بیت کوین نسبت به دیروز بیش از یک درصد رشد کرده و هم اکنون در حوالی 38700 دلار معامله می شود. با این رشد، بازدهی هفتگی بیت کوین هم بالاخره مثبت شد و به حدود نیم درصد رسید.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته بیش از 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم عدد 736 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

با وجود رشد امروز، هنوز نگاه ها به روند قیمت چندان مثبت نیست. روند قیمت بیت کوین بیش از یک ماه است که نزولی شده و هر بازگشتی رو به بالا، با شکست مواجه می شود و فروشندگان بازار را در اختیار می گیرند. فعلا قدرت خرس ها بیشتر از گاوها است و به همین دلیل معامله گران هم احتیاط زیادی در خریدهای خود دارند.

اتریوم به بالای 2800 دلار بازگشت

اتریوم هم امروز حدود 1.5 درصد رشد کرده و به بالای 2800 دلار رسیده است. البته قیمت فاصله زیادی با 2800 دلار ندارد و با هر فروش سنگینی می تواند به زیر این عدد برسد.

اتریوم به عنوان دومین ارز بزرگ بازار در یک شبانه روز 15 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش بازار آن هم در حال حاضر 338 میلیارد دلار است.

اتریوم هم مانند بیت کوین در یک روند نزولی است و برای اینکه وارد روند صعودی شود ابتدا باید از مرز 3000 دلار عبور کند.

سقوط اکسی اینفینیتی و فانتوم در یک هفته

با وجود متعادل شدن بیت کوین، تعدادی از آلت کوین ها هنوز به تعادل نرسیده اند و فشار فروش در آن ها بالاست. در فهرست 50 ارز برتر بازار تقریبا نیمی از نمادها مثبت هستند و نصف دیگر منفی. اما هیجان معاملات در نمادهای منفی بیشتر از نمادهای مثبت است.

منفی ترین ارز امروز Cronos است که با افت 15 درصدی مواجه شده. ApeCoin هم کاهش قیمت 12 درصدی داشته. مابقی ارزهای منفی افتی کمتر از 4 درصد داشته اند.

در میان نمادهای مثبت هم ترون با رشد 5.5 درصدی، بیشترین افزایش قیمت را روی تابلو معاملات دارد. فانتوم هم 5 درصد رشد کرده است. مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از 4 درصد داشته اند.

در بازدهی هفتگی هم ترون با رشد 11 درصدی، بهترین عملکرد را در فهرست 50 ارز برتر داشته است. STEPN و دوج کوین هم به ترتیب با 7 و 3 درصد رشد، در رتبه های بعدی هستند.

در مقیاس هفتگی، اکسی اینفینیتی با افت 25 درصدی قیمت و فانتوم با افت 24 درصدی، بدترین عملکرد را داشته اند.

رشد یک درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تنها یک درصد رشد کرده و عدد 1.73 تریلیون دلار را نشان می دهد. ما ارزش معاملات با افت 10 درصدی، به 80 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 8 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 68 میلیارد دلار معامله شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید