پیش بینی قیمت دلار امروز 6 مرداد

سیگنال شبانه آمریکا به قیمت دلار /بازار ارز در برزخ برجام

کدخبر: ۵۱۱۱۹۹
عده ای از معامله گران معتقدند که در شرایط برزخ برجامی نباید بی گدار به آب زد و باید با احتیاط نسبت به خرید و فروش دلار اقدام کرد.
سیگنال شبانه آمریکا به قیمت دلار /بازار ارز در برزخ برجام

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار در روز های اخیر نوسان محدودی را تجربه کرده است. قیمت دلار در هرات و قیمت درهم نیز دیشب افت و خیز چشمگیری را تجربه نکردند . 

سیگنال شبانه آمریکا به قیمت دلار / دلار در برزخ برجام 

 برت مک‌گورک، مقام ارشد کاخ سفید مدعی شده که احیای برجام در آینده نزدیک را بعید می‌داند و کاخ سفید به دنبال استفاده از تحریم و انزوای اقتصادی علیه تهران است.

از سوی دیگر جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به ادعای مک گورک مبنی بر قصد دولت بایدن برای استفاده از تحریم ها و انزوای دیپلماتیک علیه تهران واکنش نشان داد و گفت جو بایدن معتقد است برای دستیابی به این هدف، دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو است.

برزخ برجام و بازار ارز

عده ای از معامله گران معتقدند که در شرایط برزخ برجامی نباید بی گدار به آب زد و باید با احتیاط نسبت به خرید و فروش دلار اقدام کرد  اما عده ای دیگر از بازیگران ارزی می گفتند این خبر می تواند وضعیت بازار امروز پنجشنبه 6 مرداد ماه  را تحت تاثیر دهد و زمینه ساز حضور خریداران بیشتری در معاملات دلار شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید