گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

دلار رنج شد / قیمت طلا بالا رفت

کدخبر: ۵۱۱۶۶۶
اقتصادنیوز ؛ قیمت سکه و طلا امروز شنبه 8 مرداد ماه بر مدار افزایش قرار گرفت اما قیمت دلار رنج بود.
 دلار رنج شد /  قیمت طلا بالا رفت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ارز تهران اولین روز هفته جاری را آرامش به پایان رساند . نرخ دلار در بازار امروز شنبه 8 مرداد ماه در مقایسه با روز های گذشته تعدیل شد .

 دلار رنج شد

در بازار های همسایه هم نرخ دلار هرات با تهران فاصله اندکی دارد . قیمت دلار سلیمانیه هم نوسان محدودی را ثبت کرد اما در کل رنج بود.  قیمت درهم نیز امروز مانند دلار افت و خیز خاصی پیدا نکرد .

دلار در صرافی و بازار متشکل ارزی چند ؟  

قیمت دلار صرافی ملی امروز از صبح تا  عصر فقط یکبار اعلام شد . نرخ دلار صرافی ملی امروز با 27 هزار و 825 تومان معامله شد که نسبت به دو روز قبل 27 تومان بالاتر بود . قیمت دلار متشکل هم عصر امروز 27 هزار و 687 تومان بود . 

 قیمت طلا بالا رفت

قیمت اونس طلا امروز نسبت به روز گذشته  تقریبا 2 دلار بالاتر بود اما این فلز زرد رنگ در مقایسه با روز پنجشنبه بیش از 25 دلار افزایش پیدا کرده است. قیمت طلای جهانی امروز در محدوده 1766 دلار بود .

قیمت طلا 18 عیار عصر امروز 12 هزار و 700 تومان بالا تر ار روز پنجشنبه گذشته معامه شد . فلز زرد رنگ داخلی امروز 1 میلیون و 376 هزار و 700  تومان معامله شد. سکه بازان امروز بالاخره  توانستند کانال 15 میلیون تومان را تصرف کنند . ارزش ذاتی سکه امروز 13 میلیون و 270 هزار تومان بود و حباب سکه 13 درصد بود . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید