احتمال ورود خریداران به بازار سکه

سیگنال شبانه طلا به قیمت‌سکه/پیش‌بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۲۰۳۶۳
رشد قیمت طلا تا حدودی خیال سکه بازان در ایران را راحت کرد. معامله گران سکه دیشب در معاملات پشت خطی در موقعیت خرید قرار گرفتند و توانستند سکه‌را به سمت کانال ۱۴ میلیون تومان هدایت کنند.
سیگنال شبانه طلا به قیمت‌سکه/پیش‌بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز‌ ، قیمت سکه امامی در بازار دیروز نسبت به روز سه شنبه ارزان شد. سکه روز گذشته با ۱۳ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۶۹ هزار تومان پایین آمده بود . 

افزایش قیمت طلا در بازار جهانی 

قیمت اونس طلا که روز گذشته در مقطعی به کانال ۱۶۰۰ دلار برگشته بود دوباره به سمت بالا خیر برداشت و طلا وارد کانال ۱۷۰۰ دلار شد. شب گذشته قیمت طلای جهانی نزدیک محدوده ۱۷۲۰ دلار معامله شد.

سکه بازان امیدوار شدند 

رشد فلز گران بهای جهانی تا حدودی خیال سکه بازان در ایران را راحت کرد.معامله گران سکه دیشب در معاملات پشت خطی در موقعیت خرید قرار گرفتند و توانستند سکه‌را به سمت کانال ۱۴ میلیون تومان هدایت کنند.


در اکو ایران ببینید ؛ 

پیش بینی قیمت سکه 

برخی از تحلیلگران معتقدند تا زمانی که فلز گران بهای داخلی بالای محدوده ۱۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود دارد، احتمال رشد تا محدوده  ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت. برخی فعالان باور دارند که در صورت شکست مقاومت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد. 

از سوی دیگر در بازار دلار هم عده ای از معامله گران از احتمال تعویق‌ و طولانی شدن‌مذاکرات برجام سخن گفتند که این امر هم ممکن است‌ بر‌روی انتظارات صعودی سکه بازان اثر بگذارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید