گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

سردرگمی در بازار ارز / قیمت سکه فروریخت

کدخبر: ۵۲۶۱۱۹
اقتصادنیوز: فضای انتظامی امروز شنبه 1 مهر ماه 1401 موجب شد از تعداد خریداران و فروشنده ها کم شود و بازار به بن بست برسد
سردرگمی در بازار ارز / قیمت سکه فروریخت

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در اولین روز هفته بهم ریخت. تجمعات اخیر ، شنبه 16 مهر ماه به میدان فردوسی مرکز خرید و فروش دلار تهران رسید.

فضای انتظامی در بازار دلار

فضای انتظامی موجب شد از تعداد خریداران و فروشنده ها  کم شود و بازار به بن بست برسد. نرخ دلار عصر امروز در تهران در مقایسه با روز پنجشنبه تقریبا رنج بود و درمحدوده 32 هزار و 700 تومان به فروش رسید . 

البته از سوی دیگر هرات و سلیمانیه قیمت دلار را اعلام نکرد و نرخ حواله درهم نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز در محدوده 8 هزار و 980 تومان  به فروش رسید. 

قیمت طلاریزش کرد

قیمت اونس طلا امروز نزولی بود. طلای جهانی امروز بیش از 6 دلار کاهش را ثبت کرد و در محدوده 1695 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز در محدوده 1 میلیون و 373 هزار و 900 تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دو روز قبل 11هزار و 100 تومان کاهش را نشان می دهد . 

قیمت سکه فروریخت

قیمت سکه هم امروز مرز 15 میلیون تومان را از دست داد. فلز گران بهای داخلی امروز در مقایسه با دو روز قبل 136 هزار تومان فرو ریخت و به قیمت 14 میلیون و 933 هزار تومان به فروش رسید. ارزش ذاتی سکه امروز به کانال 12 میلیون تومان برگشت و با 12 میلیون و 649 هزار تومان بود حباب سکه در محدوده 18درصد قرار داشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید