مرز سقوط و صعود قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 19 مهر

کدخبر: ۵۲۶۷۷۳
شماری از معامله گران باور دارند که در شرایط کنونی، دلار به احتمال زیاد در همین دامنه ۳۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، تغییرات خود را به ثبت خواهند رساند.
مرز سقوط و صعود قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 19 مهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بازیگران ارزی از محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان دفاع کردند تا انتظارات نزولی در بازار دلار برجسته نشود. به گفته برخی فعالان، حفاظت از حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان موجب شد که اسکناس آمریکایی بتواند در انتهای روز دوشنبه حتی تا محدوده ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان پیشروی کند. 

تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که دلار بالای محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان باقی بماند، خبری از افت معنادار در بازار ارز نخواهد بود و از آن سو تا هنگامی که اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان نرفته است، افزایشی های بزرگ فعال نخواهند شد. شماری از معامله گران باور دارند که در شرایط کنونی، دلار به احتمال زیاد در همین دامنه ۳۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، تغییرات خود را به ثبت خواهند رساند. 

برخی بازیگران ارزی باور دارند، معامله گران بزرگ در انتظار مشخص تر شدن روند بازار هستند و به همین دلیل در شرایط کنونی تمایل زیادی به خرید و فروش دلار ندارند. ناامنی های رخ داده در بازار در ابتدای هفته نیز موجب شده است که برخی معامله گران به طور موقت خرید و فروش های خود را کاهش دهند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید