پیش بینی قیمت دلار امروز 26 مهر

کدخبر: ۵۲۸۳۸۸
تحلیل گران فنی باور دارند که در صورت از دست رفتن حمایت ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومانی دلار، میزان فروش ها بیشتر خواهد شد و اسکناس آمریکایی به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد کرد. برای اینکه دلار در مسیر صعودی قرار بگیرد، نیاز دارد که از محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومانی عبور کند.
پیش بینی قیمت دلار امروز 26 مهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ار اکوایران، معامله گران ارزی از خریدهای کانال ۳۲ هزار تومانی سودگیری کردند و با فروش دلار در کانال ۳۳ هزار تومان، ریال بیشتری به دست آوردند. به باور فعالان، نوسان گیران ارزی در هفته گذشته در بازه ۳۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریدهای دلاری خود را بیشتر کردند و با ورود دلار در ابتدای هفته جاری به بالای مرز ۳۳ هزار تومان به تدریج فروش های خود را افزایش دادند تا از خریدهای قبلی سودگیری کنند. 

بر اساس اظهارنظر برخی بازیگران ارزی، معامله گران تصور می کنند که بازارساز نسبت به نوسان دلار بالای مرز ۳۳ هزار تومانی حساس است و در بالای این مرز،‌ سطح عرضه ارز خود را افزایش می دهد. به همین دلیل به نظر می رسد که معامله گران به دلیل احتمال ورود بازارساز، خود در موقعیت سودگیری قرار گرفتند. 

تحلیل گران فنی باور دارند که در صورت از دست رفتن حمایت ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومانی دلار، میزان فروش ها بیشتر خواهد شد و اسکناس آمریکایی به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد کرد. برای اینکه دلار در مسیر صعودی قرار بگیرد، نیاز  دارد که از محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومانی عبور کند. 

برخی فعالان باور دارند بازارساز برای اینکه دلار از تحریم های اروپا تاثیر نگیرد، عرضه خود را بالا نگه خواهد داشت و به همین دلیل، احتمال اف قیمت بیشتر را در روز سه شنبه مطرح می کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید