روز حساس برای قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار در بازار ارز امروز 7 آبان 1401

کدخبر: ۵۳۰۸۴۳
اقتصادنیوز : رشد قیمت اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی موجب شده است که برخی معامله گران انتظار داشته باشند، بازارهفته جاری را با صعود قیمت آغاز کند و مرز ۳۳ هزار تومان را مورد ازمون قرار دهد.
روز حساس برای قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار در بازار ارز امروز 7 آبان 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، امروز اسکناس آمریکایی یکبار دیگر مرز ۳۳ هزار تومانی را مورد آزمون قرار خواهد داد. این ادعایی بود که در انتهای هفته، توسط برخی معامله گران ارزی مطرح شد. آن ها عنوان می کردند که اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی و در معاملات اعتباری، بالای محدوده ۳۳ هزار و ۵۰ تومان خرید و فروش شده است. رشد قیمت اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی موجب شده است که برخی معامله گران انتظار داشته باشند، بازارهفته جاری را با صعود قیمت آغاز کند و مرز ۳۳ هزار تومان را مورد ازمون قرار دهد. 

اگر بازارساز بتواند مانع از نفوذ دلار به بالای محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان شود، می توان انتظار داشت که برخی معامله گران از خریدهای پیشین خود کسب سود کنند و با قرار گرفتن در موقعیت فروش، کار دلار برای بازگشت به کانال پایین تر را راحت تر کنند. بازارساز در هفته های اخیر به دفعات مانع از ثبت نوسانات سنگین دلار در کانال ۳۳ هزار تومان شده است. 

به باور برخی فعالان، یک ساعت ابتدایی بازار ارز روز شنبه اهمیت زیادی دارد. از نگاه آنها اگر بازار در ابتدای روز شنبه با شوک تقاضایی مواجه شود که قیمت دلار را به سرعت به میانه کانال ۳۳ هزار تومان برساند، کار بازارساز برای مدیریت قیمت دشوار خواهد شد. در صورتی که دلار در ابتدای روز کاهشی شود، معامله گران تا حدی برای قرار گرفتن در موقعیت خرید احتیاط خواهند کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید