پیش بینی قیمت سکه امروز 1 آذر 1401

کدخبر: ۵۳۶۴۲۸
​در روزهای اخیر، سکه امامی به آرامی در مسیر صعودی قرار گرفت و توانست در روز دوشنبه حتی به سوی محدوده 16 میلیون و 400 هزار تومان برود. تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه امامی به بالای سطح 16 میلیون و 500 هزار تومان برود، خریداران بیشتری وارد بازار خواهد شد.
پیش بینی قیمت سکه امروز 1 آذر 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، برخی فعالان باور دارند که افت قیمت اونس طلا زمینه ساز عقب نشینی خریداران در بازار سکه خواهد شد و اجازه نخواهد داد که قیمت فلز گران بهای داخلی به بالای سقف تاریخی 16 میلیون و 500 هزار تومان برود.

در روزهای اخیر، سکه امامی به آرامی در مسیر صعودی قرار گرفت و توانست در روز دوشنبه حتی به سوی محدوده 16 میلیون و 400 هزار تومان برود. تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه امامی به بالای سطح 16 میلیون و 500 هزار تومان برود، خریداران بیشتری وارد بازار خواهد شد. 

در این میان برخی فعالان باور دارند که با نزدیک شدن سکه به مرز 16 میلیون و 500 هزار تومان، فروشندگان بیشتری وارد بازار خواهد شد و از خریدهای قبلی خود کسب سود خواهند کرد. کاهشی ها نیز در صورتی در بازار فعال خواهند شد که فلز گران بهای داخلی به زیر محدوده 16 میلیون و 200هزار تومان برود.

بازیگران سکه باور دارند در صورتی که دلار رشد کند  خریدهای فلز گران بهای داخلی زیاد خواهد شد. سکه در صورت برگشت اسکناس آمریکایی به زیر مرز 35 هزار تومان می تواند کاهشی ها را فعال تر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید