پیش بینی قیمت سکه امروز سه شنبه 17 آبان 1401

کدخبر: ۵۳۳۲۷۴
از نگاه تحلیل گران بازار سکه در صورتی که سیاست فروش اوراق سکه بانک مرکزی موفق از آب در بیاید، قیمت فلز گران بهای داخلی در بازار افت خواهد کرد.
پیش بینی  قیمت سکه امروز سه شنبه 17 آبان 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سکه امامی توانست به نزدیک سطح 16  میلیون و 500 هزار تومان برسد. روز دوشنبه فلز گران بهای داخلی در محدوده 16 میلیون و 450 هزار تومان قرار گرفت و  این اتفاق موجب شد که انتظارات افزایشی در بازار سکه تقویت شود. 

تحلیل گران فنی باور دارند برای اینکه فلز گران بهای داخلی در مسیر کاهشی قرار بگیرد، نیاز دارد که از  محدوده 16 میلیون و 200 هزار تومان عقب نشینی کند. در مقابل افزایشی ها می توانند با عبور از  سطح 16 میلیون و 500 هزار تومان، نیروی جدیدی بگیرند و خود را برای ورود به کانال 17 میلون تومان آماده کنند. سکه هیچ گاه در طول تاریخ معاملاتی خود در کانال 17 میلیون تومان خرید و فروش نشده است. 

از نگاه تحلیل گران بازار سکه در صورتی که سیاست فروش اوراق سکه بانک مرکزی موفق از آب در بیاید، قیمت فلز گران بهای داخلی در بازار افت خواهد کرد. با این حال، افزایش قیمت دلار به بالای سطح 36 هزار و 500 تومان هم چنان می تواند زمینه ساز ورود خریداران بیشتر به بازار سکه شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید