پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 3 دی 1401

کدخبر: ۵۴۳۸۸۰
سکه امامی در بازار پشت خطی روز جمعه تقاضای زیادی نداشت و با فاصله کمی از مرز 19 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داده است که در انتهای هفته و در بازار پشت خطی، تمایل به خرید دلار بیشتر شده بود.
پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 3 دی 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بی‌محلی نسبی سکه امامی نسبت به رشد دلار، از نگاه برخی فعالان نشان‌دهنده آن است که بازیگران فلز گرانبهای داخلی، رشد اسکناس آمریکایی را جدی نگرفته‌اند یا اینکه منتظر هستند روند قیمت دلار در هفته جاری را مورد رصد قرار دهند. در صورتی که اسکناس آمریکایی به رشد خود ادامه دهد، دشوار است که سکه نیز زیر مرز 20 میلیون تومان باقی بماند. 

در این میان برخی فعالان اعتقاد دارند، بهای اونس طلا در بازارهای جهانی مقداری اصلاح شد و همین موضوع نیز در عقب‌نشینی تقاضا در بازار فلز گرانبهای داخلی نقش داشت. از نگاه این دسته از فعالان، در صورتی که طلا نتواند بالای مرز هزار و 800 دلار تثبیت شود،  انتظارات صعودی در بازار سکه تعدیل خواهد شد. 

تحلیلگران فنی باور دارند نزول قیمت سکه می‌تواند  زمینه‌ساز افزایش فعالیت کاهشی‌ها شود و افزایش نسبی آن، خریداران تازه‌ای را وارد بازار فلز گرانبهای داخلی خواهد کرد.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید