پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه 14 دی 1401

کدخبر: ۵۴۶۳۷۲
این روزها انتظارات بازیگران بازار سکه متفاوت است. برخی امیدوارند با افزایش قیمت اونس طلا قیمت سکه نیز افزایش پیدا کند و برخی دیگر معتقدند دلار به مسیر نزولی می‌افتد و فلز گرانبهای داخلی را هم با خود پایین می‌کشد.
پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه 14 دی 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، برخی از بازیگران بازار سکه امیدوارند که این فلز گرانبها با تکیه بر اونس طلا در مسیر افزایشی قرار بگیرد. این در حالی است که شماری از بازیگران این بازار معتقدند  قیمت دلار  در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت و سکه را به دنبال خود پایین خواهد کشید.

این عده به حباب بالای سکه اشاره می‌کنند و این موضوع را به انتظار افزایشی سکه‌بازان برای دلار نسبت می‌دهند. این دسته اشاره می‌کنند که دلار از ریل افزایشی خارج شده و در نتیجه سکه نیز به دنبال آن دچار افت خواهد شد.

هایما ۸S را مزایده ای بخرید

زور‌آزمایی قیمت طلا و دلار /پیش بینی قیمت سکه امروز

ارزش ذاتی سکه با کمک همین صعود اونس طلا بالای کانال 17 میلیون تومان باقی مانده است و در صورتی که اونس طلا به سوی محدوده هزار و 900 دلاری برود، ارزش ذاتی سکه به بالای محدوده 18 میلیون تومانی خواهد رفت.

در مقابل، برخی فعالان باور دارند عامل حیاتی روند قیمت سکه، نوسانات دلاری است وافت دلار می‌تواند حتی اثر اونس طلا را بی‌اثر کند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید