په خبر از کدال؛

سود نجومی فروژ از فروش بلوک سهام باما

کدخبر: ۵۴۸۸۳۸
شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران از فروش سهام شرکت باما به تعداد 12 میلیون و 800 هزار سهم به مبلغ 9 میلیارد و 492 میلیون تومان و سود آوری 8 میلیارد و 455 میلیون تومان خبر داد.
 سود نجومی فروژ از فروش بلوک سهام باما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در خصوص اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال بانک ایران زمین اعلام کرد شرکت آتیه نیک  امین  سبز (سهامی خاص) به نمایندگی از بانک در نظر دارد املاک را با شرایط نقدی از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

 

 نماد گدنا اعلام کرد با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد.

 شرکت آبسال از افزایش نرخ فروش خبر داد، این شرکت بیان داشت افزایش قیمت کولر بر اساس تصویب هیأت مدیره و به صورت خود اظهاری روی کالاها اعمال شده است.

 شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران از فروش سهام شرکت باما به تعداد 12 میلیون و 800 هزار سهم به مبلغ 9 میلیارد و 492 میلیون تومان و سود آوری 8 میلیارد و 455 میلیون تومان خبر داد. همچنین این شرکت از تعهد سهامداران عمده در خصوص تقبل هر گونه کسری ذخایر مالیاتی، بیمه‌ای و سایر بدهی های افشا نشده احتمالی مربوط به سنوات قبل از  عرضه اولیه  سهام شرکت خبر داده است.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز نیز افزایش قیمت برخی از محصولات خود را مطرح کرد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران بیان داشت با توجه به محکومیت شرکت بین المللی خانه سازی ایرانیان به پرداخت مبلغ 13.177.092 یورو طی دادنامه قطعی به نفع شرکت، شرکت بین المللی خانه سازی ایرانیان اقدام به تقدیم دادخواست ورشکستگی کرده که برابر دادنامه مجتمع قضایی شهید بهشتی حکم بطلان دعوی صادر شده است. در ادامه اطلاعیه آمده که با تجدیدنظرخواهی آن شرکت نسبت به دادنامه موصوف، با دفاعیات صورت پذیرفته از سوی این شرکت، دادنامه بدوی تائید و تجدیدنظر خواهی رد شده است.

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان هم اعلام کرد نماد معاملاتی شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بازار اول  بورس تهران  را احراز نموده است و نماد معاملاتی از تابلو فرعی به تابلو اصلی بازار اول منتقل شده است.

شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران از فروش سه باب مغازه متعلق به شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران (سهامی عام) به شرکت فرعی  پخش  سراسری مشاء طب (سهامی خاص) طبق مصوبات هیأت مدیره و توافق طرفین و بر اساس گزارش کارشناس رسمی دادگستری خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای شبصیر، زنجان، ثزاگرس و نمرینو سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کردند.

گدنا و چدن اعلام کردند افزایش سرمایه 13 درصدی و 27 درصدی از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است. همچنین خکار آگهی افزایش سرمایه از محل سود انباشته را به ثبت رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید