آخرین قیمت انواع خودرو داخلی در بازار؛

ریزش عجیب قیمت دنا در 24 ساعت

کدخبر: ۵۴۹۵۱۰
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش گسترده قیمت خودروهای دنا است.
ریزش عجیب قیمت دنا در 24 ساعت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای دنا در ۲۴ ساعت گذشته‌است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۵۸۵ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۵۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۵۳۵ میلیون تومان رسیده‌است.

دنا پلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ نیز از ۶۴۵ میلیون تومان به ۶۴۰ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای کوییک نیز این کاهش قیمت‌ها رخ داده‌است به طوری که قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۴۱۰ میلیون تومان به ۴۰۵ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بوده‌اند و مشاهدات بازار خودرو حاکی از آن است که در هفته‌ای که گذشت از شدت افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کاسته شده‌است.

طبق آخرین بررسی‌های به عمل آمده قیمت پراید ۱۱۱ امروز ۲۹۰ میلیون تومان بوده‌است و پراید ۱۳۱ نیز امروز ۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز به ترتیب ۲۳۵ و ۲۴۵ میلیون تومان قیمت داشته‌اند.

در بین خودروهای پژو نیز پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ امروز ۴۲۵ میلیون تومان قیمت دارد و مدل‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آن نیز به ترتیب ۴۴۰ و ۴۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

در بین خودروهای تیبا مدل صندوقدار سال ۱۳۹۹ آن ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آن نیز به ترتیب ۲۸۵ و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید