رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار پرنوسان خودرو در هفته دوم دی؛ رشد قیمت پژو 207 ، افت دنا پلاس اتومات+ جدول

کدخبر: ۵۴۶۶۷۷
اقتصادنیوز: بازار خودروها در هفته ای که پشت سر گذاشته شد، روزهای پرنوسانی داشت. قیمت ها تمام اتفاقات بازار را تجربه کردند، یعنی قیمت خودروها هم صعودی شد، هم ثبات داشت و هم نزولی بود.
بازار پرنوسان خودرو در هفته دوم دی؛ رشد قیمت پژو 207 ، افت دنا پلاس اتومات+  جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان پی در پی بازار خودرو در این هفته با نوسان نرخ دلار همزمان شد؛ با این شرایط در روزهای ابتدایی هفته شاهد تداوم رشد قیمت خودرو در بازار بودیم، روندی که در آخرین روزهای هفته متوقف شد و ترمز قیمت در بازار کشیده شود.

براساس ارزیابی بازار بررسی بازار خودرو در هفته سپری شده «پژو 207 دنده ای» رکوردشکنی کرد و با رشد قیمت 35 میلیون تومانی یشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «هایما S7پلاس» با افزایش 25 میلیونی قیمت رکوردشکن بازار بود. اما در میان خودروهای پرطرفدار بازار این هفته «دنا پلاس توربو اتومات» افت 14 میلیونی قیمت داشت که بیشترین افت قیمت در ماه های اخیر محسوب می شود.

قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در آخرین هفته آذر ماه خانواده کوییک در بازار افت 2 تا 5 میلیون تومانی داشته است. رصد بازار نشان دهنده آن است که «کوییکR» با افت 2 میلیون تومانی در بازار 314 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم با افتی 5 میلیونی 302 میلیون تومان قیمت خورد. «شاهین» هم افتی 4 میلیونی داشت و در بازار 525 میلیون تومان دست به دست شد.

شاهین

قیمت تیبا در بازار خودرو

رصد بازار نشان دهنده آن است که این هفته خانواده تیبا با افت و رشد قیمت در بازار قیمت گذاری شدند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که این هفته «تیبا صندوقدار» رشدی یک میلیونی داشت و 295 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم افتی یک میلیونی را ثبت کرد و 299 میلیون تومان دست به دست شد. «ساینا» هم در این هفته تغییر قیمت نداشت و قیمت آن در بازار 304 میلیون تومان باقی ماند.

تیبا

قیمت پژو در بازار

اما در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو «پژو 207 دنده ای» در هفته سپری شده نسبت به هفته قبل رکود رشد قیمت را در بازار شکست و افزایشی 35 میلیونی را ثبت کرد. براساس ارزیابی بازار در دومین هفته دی ماه در بازار 610 میلیون تومان دست به دست شد.

پژو 207

قیمت سمند در بازار

اما «سمند LX با موتورEF7 » هفته سپری شده را با آرامش سپری کرد و در بازار 447 میلیون تومان دست به دست شد.

سمند

قیمت سایر پرطرفدارها

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار هم «دنا پلاس توربو اتومات» این هفته را با افت 14 میلونی در بازار 710 میلیون تومان معامله شد و  «دنا معمولی» هم با افت 2 میلیونی در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «تارا دنده ای» هم رشدی 8 میلیونی در بازار داشت و 620 میلیون تومان قیمت خورد.

تارا

قیمت هایما S7 پلاس

اما ارزیابی بازار از رشد 25 میلیون تومانی «هایما S7پلاس» حکایت دارد؛ قیمت این خودرو در این هفته به یک میلیارد و 380 میلیون تومان رسید.

هایما

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید