پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 10 بهمن 1401

کدخبر: ۵۵۲۱۷۱
برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که نوسان‌گیران بتوانند روند افزایشی را فعلا ادامه دهند. برخی باور دارند که بازارساز در دوران دهه فجر اجازه نخواهد داد که دلار نوسان سنگین افزایشی داشته باشد.
پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 10 بهمن 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دیروز دلار به کانال بالاتر بازگشت ولی انتظارات افزایشی تا زمانی که اسکناس آمریکایی نتواند بالای مرز 45 هزار تومان تثبیت شود، به صورت اساسی تقویت نخواهد شد. در این میان برخی از فعالان باور دارند که بازارساز در دوره دهه فجر اجازه نخواهد داد که دلار نوسان سنگین افزایشی داشته باشد.

معامله‌گران ارزی باور دارند  بازار ارز  در سال جاری خاصیت سیاسی سنگینی پیدا کرده است و به همین دلیل، برای سیاست‌گذار سطح نوسان در دوران دهه فجر اهمیت بالایی دارد و به احتمال زیاد با عرضه قابل توجه دلار، ضرر را به بازیگران افزایشی تحمیل خواهد کرد.

با این حال، بخشی از فعالان باور دارند که بازارساز به دلیل انگیزه‌های کاهشی، رفتارهای پیچیده‌ای ندارد و به همین دلیل، نوسان‌گیران می‌توانند نوع عرضه بازارساز را حدس بزنند و بر اساس آن، جلوی ضرر خود را بگیرند. عدم ضرر نوسان‌گیران یکی از عواملی است که ریسک حضور آن‌ها در بازار را کاهش می‌دهد.

در روز جاری، برخی از فعالان باور دارند احتمال رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که نوسان‌گیران بتوانند روند افزایشی را در روز سه‌شنبه نیز دنبال کنند.

نوسان‌گیران تنها در صورتی می‌توانند تغییرات شدیدتری در بازار صورت دهند که اتفاق سیاسی یا امنیتی رخ دهد و نگرانی‌های ایجادشده به دنبال آن، خریداران تازه‌ای را وارد بازار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید