ایران خودرو اعلام کرد

90 میلیون تومان پیش پرداخت بدهید، این خودرو را بخرید

کدخبر: ۵۵۲۳۶۰
بزرگترین طرح پیش فروش ایران خودرو از چند روز دیگر استارت می خورد.
90 میلیون تومان پیش پرداخت بدهید، این خودرو را بخرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ایران خودرو طرح پیش فروش خود را از 13 بهمن تا 22 بهمن ماه امسال برگزار می کند.

مدیران ایران خودرو بازه ای 10 روز برای برگزاری این طرح فروش در نظر گرفته اند. قراراست در این طرح فروش چهار محصول آبی های جاده مخصوص عرضه شوند.  وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7P چهار محصولی است که ایران خودرویی ها از سبد محصولاتی خود خارج کرده و در دسترس متقاضیان قرار داده اند.

قرعه کشی خودرو سخت تر شد/ شروط 9 گانه جدید برای ثبت نام خودرو

 

متقاضیان برای اینکه بتوانند در این طرح پیش فروش ثبت نام کنند باید در گام اول نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد یکی از بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات اقدام کنند. حساب وکالتی باید 48 تا 72 ساعت پیش از ثبت نام از سوی مشتریان در بانک های عامل افتتاح شده باشد. بنابراین مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کنند.

سقوط آزاد قیمت خودرو در راه است؟

ایران خودرویی ها اعلام کردند متقاضیان باید در بازه زمانی یاد شده مبلغ 90 میلیون تومان را نیز به حساب وکالتی خود واریز کنند. نکته قابل توجه دیگر که از سوی ایران خودرو اعلام شده این است که به ثبت نام کنندگان در این طرح فروش سود مشارکت تعلق خواهد گرفت. ابی های جاده مخصوص اعلام کردند زمان تحویل خودروها از چهار ماه بعد از ثبت نام تا یکسال بسته به نوع خودرو تعریف شده است. ایران خودرویی ها اعلام کردند تمام متقاضیان اعم از متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده به شرط دارا بودن شرایط می توانند در این طرح فروش ثبت نام کنند و بخت خود را برای در اختیار گرفتن خودروهای عرضه شده بیازمازیند. البته افتتاح حساب وکالتی تنها برای متقاضیان عادی است و مادران و صاحبان خودروهای فرسوده نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

مدیران این خودروساز از تعداد خودروهایی عرضه شده حرفی نزده اند اما با توجه به امکان حضور هر سه دسته متقاضی، 50 درصد خودروهای عرضه شده به مادران اختصاص دارد. 20 درصد به دارندگان خودروهای اسقاطی و تنها 30 درصد به متقاضیان عادی تعلق می گیرد. این تقسیم بندی در شرایطی است که سهم متقاضیان عادی بسیار بیشتر از دو گروه تقاضا است. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید