گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

شوک ناگهانی به قیمت طلا و سکه / قیمت دلار پایین نیامد!

کدخبر: ۵۵۳۴۲۳
اقتصادنیوز: با ریزش قیمت طلا جهانی، بازار فلز زرد رنگ داخلی ایران هم بهم ریخت.
شوک ناگهانی به قیمت طلا و سکه / قیمت دلار پایین نیامد!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت اونس طلا روز جمعه نه تنها نتوانست خود را بالای سطح هزار و 950 دلار تثبیت کند، بلکه به یکباره با یک شوک نزولی شدید مواجه شد. طلا در ابتدا کانال هزار و 900 دلار را از دست داد و در ادامه حتی تا میانه محدوده هزار و 860 دلار عقب نشینی کرد.

پیشنهاد آمریکا به ایران درباره توافق هسته‌ای

شوک ناگهانی به قیمت طلا و سکه

با ریزش قیمت طلا جهانی، بازار فلز زرد رنگ داخلی ایران هم بهم ریخت. قیمت طلا 18 عیار امروز در زمان نگارش این گزارش تا 2 میلیون و 40 هزار و 200 تومان پایین آمد. بالاترین قیمت طلا امروز 2 میلیون و 178هزار و 900 تومان بود. فلز گران بهای داخلی عصر امروز در محدوده 2 میلیون و 57هزار و 500 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز های قبل 120 هزار و 500 تومان کاهش را نشان می دهد. 

جدیدترین محدودیت خرید خودرو به قیمت کارخانه

خبر مهم شورای رقابت درباره قیمت خودرو

قیمت سکه امامی هم امروز با شوک ریزش قیمت طلا دنده معکوس زد. سکه امروز از کانال 24 میلیون تومان پایین آمد و عصر امروز در محدوده 23 میلیون و 851 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت نسبت به عصر پنجشنبه گذشته 1 میلیون تومان کاهش را نشان می دهد. فعالان بازار سکه معتقدند سکه در مرز حساس قرار گرفته و در صورت کاهش قابل توجه نرخ دلار احتمال عقب نشینی تا 23 میلیون و 200 هزار تومان هم محتمل خواهد بود. 

روند افزایشی طلا و سکه در بازار امروز +جدول

امروز علاوه بر قیمت طلا و قیمت سکه، قیمت نیم سکه هم نزولی بود. نیم سکه امروز با 400 هزار تومان کاهش در محدوده 14 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم امروز 9 میلیون و 200 هزار تومان بود. 

 ناخدا نیامد/ دلار هم پایین نیامد! 

بازار ارز هم امروز روند ملایمی را سپری کرد.قیمت دلار تقریبا رنج بود اما قیمت درهم 150 تومانی پایین آمده بود. نوسان محدود قیمت دلار در حالی است که طبق خبرها معامله گران تصور می کردند امروز ناخدا وارد بازار ارز می شود با این حال این اتفاق نیفتاد و ناخدا نیامد.معامله گران می گفتند ناخدا نیامد و قیمت ها در همان محدوده روزهای قبل ماندگار شد . 

قیمت دلار و یورو در سایت بازار متشکل 

در سمت رسمی بازار هم در سایت بازار متشکل ارزی قیمت دلار امروز نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت دلار در سایت مذکور امروز در محدوده 43 هزار و 131 تومان به فروش رسید.

اما قیمت یورو نزولی بود. قیمت یورو در سایت سامانه بازار متشکل در زمان نوشتن این گزارش تقریبا 200 تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید. قیمت یورو عصر امروط 46 هزار و 700 تومان بود. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی 

قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا 43 هزار و 131 و قیمت فروش دلار آمریکا 43 هزار و 563 تومان اعلام شد.همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 46 هزار و 700 تومان  و قیمت فروش یورو 47 هزار و 167 تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید