قیمت‌طلا بلای جان سکه بازان شد

بازار سکه غافلگیر شد /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۵۳۵۴۴
اقتصادنیوز:بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار طلا و سکه نشان می دهد،زلزله ریزشی قیمت اونس طلا در پایان هفته قبل،در اولین روز معاملاتی هفته بلای جان سکه بازان شد.
بازار سکه غافلگیر شد /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز، با نقره داغ شدن قیمت طلای جهانی، سکه بازان در بازار داخلی ایران غافلگیر شدند.

قیمت‌طلا بلای جان سکه بازان شد

بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار طلا و سکه نشان می دهد، زلزله ریزشی قیمت اونس طلا در پایان هفته قبل، در اولین روز معاملاتی هفته بلای جان سکه بازان شد.

جدیدترین محدودیت خرید خودرو به قیمت کارخانه

خبر مهم شورای رقابت درباره قیمت خودرو

قیمت سکه آب رفت

قیمت سکه امامی در اواخر هفته قبل در محدوده ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود با این حال عقبگرد نرخ طلا  به سمت کانال ۱۸۰۰ دلار و کاهشی تقریبا ۹۰ دلاری این فلز گران بهای جهانی موجب شد قیمت سکه تقریبا ۱ میلیون تومان آب برود.

 

 عدم کاهش قیمت دلار  

قیمت سکه روز یکشنبه در محدوده ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید.از نگاه فعالان بازار یکی از دلایلی که موجب شد سکه بازان زیان بیشتری را تجربه نکنند، عدم کاهش قیمت دلار بود.نرخ دلار دیروز در مقایسه با روزهای گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد.

پیش بینی قیمت سکه در بازار 

در شرایط فعلی تحلیلگران بازار باور دارند در صورتی که نرخ دلار لغزش پیدا کند این امر ممکن است باعث شود سکه بازان با سر زمین بخورند.

۳ آمار مهم در بازار دلار/ سکه تغییر کانال داد

این دسته از معامله گران می گفتند اگر سکه محدوده ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد این امر ممکن است زمینه ساز عقب نشینی آن تا محدوده ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شود.

با این حال اگر محدوده ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حفظ شود احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۲۴ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید