روز دشوار بازارساز برای عقب راندن افزایشی ها

کشف پادزهر کاهش قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز

کدخبر: ۵۵۵۷۱۳
بخشی از بازیگران ارزی تهران باور دارند که بازارساز برای عقب راندن افزایشی ها در روز جاری کار دشواری را در پیش رو دارد
کشف پادزهر کاهش قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، سرعت شتابنده نرخ دلار در روزهای اخیر موجب حیرت مردم شده است. گفته می شود این روزها نرخ درهم بازار دلار را ملتهب کرده است.

نوش دارویی بعد از مرگ سهراب!

افزایش قیمت دلار در حالی است که سکاندار جدید بانک مرکزی بارها وعده کاهش قیمت دلار را داده است.با این حال گوش بازار بدهکار نیست و مسیر خود را دنبال می کند.

عده ای از معامله گران مدعی بودند ناخدا غرق شد برای همین روح دلار به پرواز درآمده است. عده ای دیگر هم با اشاره به سقوط ارزش پول ملی در برابر دلار می گفتند ناخدا، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

با این حال برخی از معامله گران نیز باور دارند، شاید با اجرایی شدن سیاست های جدید بانک مرکزی و رونمایی از سامانه ناخدا، اسکناس آمریکایی در هفته آتی تغییر جهت دهد.

آنها می گفتند تا زمانی که چشم انداز سیاسی و اقتصادی نسبت به مسائل داخلی و بین المللی تغییر نکند و سطح انتظارات کنترل نشود کاهش قیمت دلار در بلند مدت دور از انتظار است.

پادزهر کاهش قیمت دلار

در شرایط فعلی فعالان بازار معتقدند پادزهر کاهش تب قیمت دلار در دست درهم و دلار در هرات است. آنها معتقدند در صورتی که درهم و دلار در بازارهای همسایه اصلاح شود می توان انتظار کاهش دلار در تهران را داشت.

پیش بینی قیمت دلار

بخشی از بازیگران ارزی تهران باور دارند که بازارساز برای عقب راندن افزایشی ها در روز جاری کار دشواری را در پیش رو دارد.

با این حال، عده دیگری باور دارند که شماری از معامله گران در انتهای هفته از خریدهای قبلی خود کسب سود خواهند کرد تا با آرامش به استقبال تعطیلی روز جمعه بروند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید