سرایت هیجان بازار دلار به بازار سکه

قیمت سکه چشم انتظار حرکت دلار /پیش بینی بازار سکه امروز

کدخبر: ۵۵۷۴۹۰
اقتصادنیوز:سکه بازان بیشتر از هر زمان دیگری نوسانات افزایشی بازار ارز را زیر نظر گرفته اند و بدون توجه به نرخ دلار مبادله حرکت خود را بر اساس جوسازی های دلار آزاد تعیین می کنند.
قیمت سکه چشم انتظار حرکت دلار /پیش بینی بازار سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز دوشنبه ۱ اسفند تا یک قدمی کانال ۳۰ میلیون تومان بالا رفت اما روز سه شنبه ۲ اسفند تا محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌ پایین آمد.

هیجان قیمت دلار در بازار سکه

در دو روز پایانی هفته قبل فضای هیجانی بازار دلار به بازار سکه سرایت کرد. طبق سایت اتحادیه طلا و ارز، فلز گران بهای داخلی در روز پنجشنبه تا نزدیک مرز ۳۱میلیون تومان رفته بود.

صفر تا صد ثبت نام خودروی وارداتی+ آدرس سایت و شرایط خرید

ریسک خرید طلا بالا رفت /مسیر نهنگ های دلاری در بازار

نکته قابل توجه حباب سکه امامی بود که به بالای ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده بود.از نگاه تحلیلگران چنین حبابی در واقع نشان دهنده روند هیجانی بازار است.

بزرگترین پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو

پیش بینی قیمت سکه امروز

به نظر می رسد سکه بازان بیشتر از هر زمان دیگری نوسانات افزایشی بازار ارز را زیر نظر گرفته اند و بدون توجه به نرخ دلار مبادله حرکت خود را بر اساس جوسازی های دلار آزاد تعیین می کنند.

به نظر می رسد امروز شنبه ۶ اسفند سکه بازان بیشتر به روند قیمت دلار دقت خواهند کرد. برخی از کانال ها و سایت ها در روز گذشته با وجود تعطیلی بر طبل گران شدن دلار کوبیدند و مدعی بودند در بازار پشت خطی، دلار رشد قیمت را به ثبت رسانده بود.

جوسازی فردایی های دلار در روزی جاری ممکن است مانند ۲ روز قبل به بازار فلز گران بهای داخلی نیز سرایت کند. تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که نرخ دلار از مسیر افزایشی عقب نشینی کند، سکه امامی به سرعت در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است که مرز 30 میلیون تومان را از دست بدهد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید