شایعه در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 8 اسفند

کدخبر: ۵۵۷۹۸۱
دیروز برخی شایعه‌ها درباره حضور دوباره عباس عراقچی در تیم مذاکرات هسته‌ای نیز موجب شد که میزان خریدها در بازار سکه و ارز کاهش پیدا کند.
شایعه در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 8 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، خبرنگار وال استریت ژورنال خبر داده است که امکان دارد رافائل گروسی در هفته آتی به تهران سفر کند. از نگاه برخی فعالان، احتمال سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌تواند به صورت موقت خریداران را در  بازار ارز  عقب براند.

برخی فعالان باور دارند که با خروج خریداران، عرضه بازارساز اثر بیشتری بر روی نرخ دلار خواهد داشت و در صورت افت قیمت دلار، در بازار سکه نیز میزان فروش‌ها به شکل قابل توجهی بالا خواهد رفت. 

دیشب بخشی از معامله‌گران از هراس افزایش یکباره فشار فروش عنوان می‌کردند که هیج منبع رسمی خبر سفر گروسی به تهران را مخابره نکرده است. مشخص بود که از نگاه افزایشی‌ها چنین خبری می‌تواند جریان بازار را تا اندازه‌ای به طور موقت تغییر دهد.

دیروز برخی شایعه‌ها درباره حضور دوباره عباس عراقچی در تیم مذاکرات هسته‌ای نیز موجب شد که میزان خریدها در بازار سکه و ارز کاهش پیدا کند. البته برخی فعالان باور داشتند که عرضه حدود 700 میلیون دلاری بازارساز موجب شد که  قیمت دلار  نزولی شود و به دنبال آن، سکه نیز از مسیر افزایشی خارج شود. با این وجود نمی‌توان اثر اخبار بر فضای بازار را انکار کرد.

سکه‌بازان سعی کرده‌اند با احتیاط بیشتری نسبت به افزایش روزهای قبل دلار رفتار کنند.  حباب سکه  همچنان در سطح بالایی قرار دارد و این موضوع آسیب‌پذیری خریداران را بالا می‌برد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید