طول عمر رنج بودن قیمت دلار چقدر است؟

سکه از دلار سبقت گرفت/رونمایی از چپ‌زن جدید بازار

کدخبر: ۵۶۱۱۶۵
قیمت سکه هم در بازار رشد بیش از یک میلیون تومان را تجربه کرد و در پشت خط هم وارد کانال ۲۷ میلیون شد.
سکه از دلار سبقت گرفت/رونمایی از چپ‌زن جدید بازار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز در روز معاملاتی دوشنبه در ساعت عادی رشد کمی داشت اما در پشت خط کانال عوض کرد.

شوک وزیرخارجه به معامله گران ارز

معامله‌گران می‌گویند خبر یکشنبه وزیر خارجه درباره تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی خیلی از آن‌ها را وارد ضرر کرد. تکذیب آمریکا و خبرهای بعدی فرصتی برای جبران زیان است.

با توجه به وضعیت بازار نقدی و تسلط نسبی بازارساز، جبران ضرر در بازار فردایی برای معامله‌گران محتمل‌تر است.

بازگشت دوباره به بازار ارز؟

البته دیدگاه دیگری هم مقابل این نظر وجود دارد. از نگاه این گروه حمایت دلار در مرز ۴۳ هزار موجب شد  بازار ارز  تقریبا در خصوص کف مطمئن شود و کسانی که از بازار عقب کشیده بودند دوباره به بازار برگردند.

با توجه به حساسیت‌های بازار نقدی، برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند در بازار فردایی داد و‌ستد کنند و در حال حاضر این بازار علامت واضح تری می دهد.

طول عمر رنج بودن قیمت دلار چقدر است؟

برآیند نظرات معامله‌گران نشان می دهد بازار در محدوده کنونی رنج شود حتی برخی می‌گویند دولت و ملت از دلار ۴۵ هزار تومانی راضی هستند اما اگر این نظر درست باشد رنجی بازار تا چه زمانی طول می‌کشد؟

دو گروه نظر وجود دارد؛

گروه اول تصور می‌کند اگر در روزهای عید نوسانی رخ ندهد عمر رنج بودن بازار تا نیمه تابستان طول می‌کشد. اما گروه دیگر تصور می‌کند بازار در اردیبهشت از حالت رنجی خارج خواهد شد.

شرط از دست رفتن دامنه 40 در بازار دلار

این دو گروه در یک نکته هم اشتراک نظر دارند دامنه ۴۰ فقط در صورت خبر شروع مذاکرات ممکن است از دست برود.

Y3Z1CPwpjOm8

سکه از دلار سبقت گرفت

قیمت سکه هم در بازار رشد بیش از یک میلیون تومان را تجربه کرد و در پشت خط هم وارد کانال ۲۷ میلیون شد. در حال حاضر  حباب سکه  مجددا ۶ میلیونی شده که نشان می‌دهد  قیمت سکه  از  قیمت دلار  دوباره سبقت گرفته است.

چپ زن جدید بازار ارز

نکته بازار، نرخ حواله درهم است. این نرخ چپ‌زن جدید بازار شده است، در دو روز گذشته درهم در کانال ۱۱ باز شده و در کانال ۱۲ بسته می‌شود بر پایه قیمت درهم، دلار نقدی در تهران حباب دارد با این حساب باید کدام بازار خود را با دیگری در روزهای آینده تنظیم کند؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید