تعادل در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 17 فروردین

کدخبر: ۵۶۵۴۴۴
با اینکه دیروز نوسانات بازار ارز غیررسمی در یک بازه مشخص محدود شد و علامت ثبات نسبی به معامله‌گران ارسال می‌کرد، فاصله زیاد دلار فردایی و نقدی، از هراس‌های معامله‌گرانی خبر می‌داد که حاضر نبودند دلار را نزدیک به نرخ روز نقدی معامله کنند.
تعادل در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 17 فروردین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  قیمت دلار در بازار آزاد  پس از تعطیلات، توان نزول به زیر مرز ۵۰ هزار تومان را نداشته است و افزایشی‌ها نیز در روز گذشته، بالای کانال ۵۲ هزار تومان را به چشم ندیدند.

با توجه به این روند قیمتی، برخی فعالان عنوان کرده‌اند که دلار در بازار غیررسمی در به تعادل رسیده است.

با وجود قرار گرفتن دلار در یک کریدور مشخص، برخی معامله‌گران عنوان می‌کنند که اختلاف قیمت در بازار نقدی و فردایی در روزهای اخیر قابل توجه بوده است و در برخی مقاطع به بالای هزار تومان رسیده است.

به این ترتیب، با اینکه نوسانات در بازار غیررسمی در یک بازه مشخص محدود شده بود و علامت ثبات نسبی را به معامله‌گران ارسال می‌کرد، فاصله زیاد بین دلار فردایی و نقدی، خبر از هراس‌های معامله‌گرانی می‌داد که حاضر نبودند اسکناس آمریکایی را نزدیک به نرخ روز نقدی مورد خرید و فروش قرار دهند.

برخی تحلیلگران فنی باور دارند، در صورتی که نرخ حواله  درهم امارات  تثبیت شود، کاهشی‌ها در  بازار ارز  فعال‌تر خواهند شد.

با این حال، فشار کاهشی‌ها در صورتی سنگین خواهد شد که مرز ۵۰ هزار تومانی دلار از دست برود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید