پیش بینی قیمت دلار امروز 14 اسفند 1401

کدخبر: ۵۵۹۳۳۹
شماری از معامله‌گران در انتظار انتشار نتایج سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران بودند. با این حال اظهارات گروسی نیز نتوانست معامله‌گران را در موقعیت معنادار خرید یا فروش قرار دهد.
پیش بینی قیمت دلار امروز 14 اسفند 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در اولین روز هفته، خبری از خرید و فروش‌های سنگین در  بازار ارز  نبود و بازار در وضعیت مدارا قرار داشت.

در این روز  قیمت دلار  در دامنه محدودی تغییرات خود را به ثبت رساند و دلار در موقعیت متعادلی قرار داشت. این اتفاق در حالی رخ داد که در ابتدای هفته گذشته افزایشی‌ها دست بالا را در بازار در اختیار داشتند و در انتهای هفته قدرت‌نمایی فروشندگان شکل گرفت.

به گفته برخی فعالان، شماری از معامله‌گران در انتظار انتشار نتایج سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران بودند. با این حال اظهارات گروسی نیز نتوانست معامله‌گران را در موقعیت معنادار خرید یا فروش قرار دهد.

برخی از تحلیلگران باور دارند که دلاری‌ها تصمیم دارند پس از نشست شورای حکام، موقعیت خرید یا فروش خود را تعیین کنند و اعتقاد دارند که نتیجه عملی سفر گروسی به ایران نیز در نشست یاد شده مشخص خواهد شد.

با توجه به چنین اظهاراتی می‌توان گفت که برخی معامله‌گران انتظار دارند که نوسان دلار پس از نشست شورای حکام به شکل معناداری افزایش پیدا کند و بازار از وضعیت مدارا خارج شود. در این سناریو، به نظر می‌رسد که دلار در روز جاری نیز به شکل قابل توجهی افت یا افزایش قیمت را تجربه نکند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید