زیان در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 2 اسفند

کدخبر: ۵۵۶۷۱۴
مرز روانی قیمت دلار برای بازارساز بسیار بالاست و به همین دلیل، بخشی از معامله‌گران باور دارند که ممکن است خریداران بالای مرز روانی در روز جاری ضرر کنند.
زیان در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 2 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، افزایش سرعت رشد قیمت دلار در هفته‌های اخیر موجب شده است که بخشی از معامله‌گران از فروش اسکناس آمریکایی هراس داشته باشند. آن‌ها تصور می‌کنند ممکن است ارز خود را به فروش برسانند و  قیمت دلار  به حرکت افزایشی ادامه دهد و این دسته از فروشندگان بخاطر فروش، دچار ضرر شوند.

روز دوشنبه یکی از دلایل رشد قیمت دلار از سوی برخی فعالان، محدود بودن میزان فروش در بازار بود و در سمت تقاضا نیز تعداد قابل توجهی از افراد در برابر برخی صرافی‌های مجاز بودند. در این وضعیت از نگاه برخی فعالان دشوار است که دلار به راحتی در مسیر نزولی قرار بگیرد. با این حال، شمار دیگری از فعالان باور دارند که بازارساز به دنبال فروش ارز از نرخ‌های بالاست و قصد دارد بخشی از معامله‌گران ارزی را دچار ضرر کند.

از نگاه این گروه، مرز روانی قیمت دلار برای بازارساز بسیار بالاست و به همین دلیل، بخشی از معامله‌گران باور دارند که ممکن است خریداران بالای مرز روانی در روز جاری ضرر شوند. 

در این میان برخی از فعالان باور دارند که روند نرخ حواله  درهم امارات  در روز جاری، نوع نوسانات قیمت دلار در روز جاری را مشخص خواهد کرد.

دیروز درهم رشد کرد این امر می‌تواند زمینه‌ساز رشد بیشتر قیمت را به ثبت برساند. با این حال پایین رفتن قیمت درهم می‌تواند کاهشی‌ها را در  بازار ارز  فعال کند.

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید