بازار دلار در انتظار نتایج یک سفر سیاسی / پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۵۸۷۴۸
شماری از تحلیلگران باور دارند که دلار در اسفندماه عمدتا به دلایل هیجانی در مسیر افزایشی قرار گرفت و انتظار دارند سفر گروسی بخشی از هیجان را کاهش دهد، ولی عده دیگری می‌گویند که بازار سفر گروسی را پیشخور کرده است.
بازار دلار در انتظار نتایج یک سفر سیاسی / پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای مذاکره با مقامات ایرانی عصر جمعه (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) وارد تهران خواهد شد. برخی فعالان ارزی باور دارند که این دیدار برای معامله‌گران دلار اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در روز پنجشنبه فشار فروش را در بازار ارز بیشتر کند. 

شماری از تحلیلگران باور دارند که دلار در اسفندماه عمدتا به دلایل هیجانی در مسیر افزایشی قرار گرفت و انتظار دارند سفر گروسی بخشی از هیجان را کاهش دهد.

در این میان، عده دیگری باور دارند بازار سفر گروسی را پیشخور کرده است، چراکه در اوایل هفته از احتمال این سفر پرده‌برداری شده بود. از نگاه این عده، بازار منتظر نتایج این سفر باقی خواهد ماند. 

در کنار این، هفته آینده جلسه شورای حکام برگزار خواهد شد، جلسه‌ای که بخشی از فعالان باور دارند، نتایج آن برای معامله‌گران بنیادی بازار ارز اهمیت زیادی دارد. ممکن است در آستانه این نشست، سطح احتیاط در بازار ارز کمی بیشتر شود و حجم خرید و فروش‌ها به شکل معناداری افت پیدا کند. 

بیشتر معامله‌گران شب گذشته با توجه به افت قیمت در بازار پشت خطی، انتظار داشتند که دلار روز جاری را با افت قیمت آغاز کند. اتفاقی که می تواند زمینه‌ساز عقب‌نشینی بیشتر خریداران شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید