پیش بینی قیمت سکه 20 فروردین از مسیر دلار

کدخبر: ۵۶۶۰۶۴
دیروز در بازار سکه، خبری از خریداران بزرگ نبود و همین موضوع موجب شد که قیمت سکه پشت کانال ۳۲ میلیون تومانی باقی بماند
پیش بینی قیمت سکه 20 فروردین از مسیر دلار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  قیمت سکه  در هفته‌های اخیر توان تثبیت بالای محدوده ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را نداشته و همین موضوع موجب شده است که برخی فعالان از محدوده یاد شده به عنوان مقاومت بزرگ بازار سکه یاد کنند.

دیروز نیز در این بازار، خبری از خریداران بزرگ نبود و همین موضوع موجب شد که  قیمت سکه  پشت کانال ۳۲ میلیون تومانی باقی بماند.

به گفته فعالان، نزول بهای اونس طلا در انتهای هفته یکی از عوامل مهمی بود که موجب شد سکه‌بازان در روز شنبه با احتیاط رفتار کنند. با این حال رشد جزئی دلار در ابتدای هفته، سکه‌بازان را تشویق کرد که به آسانی تن به فروش دارایی خود ندهند.

در صورتی که  قیمت دلار در بازار آزاد  در روز جاری به رشد خود ادامه ندهد و پشت خط ۵۲ هزار تومانی باقی بماند، دشوار است که سکه بتواند بالای محدوده ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قرار بگیرد.

قیمت سکه با حباب بالای ۳۰ درصد، بدون رشد  قیمت دلار  ، برای مدت طولانی نمی‌تواند بالای مرز ۳۰ میلیون تومان خود را تثبیت کند.

بازار  طلای جهانی  نیز در روز جاری تعطیل است و در این شرایط سکه کاملا وابسته به دلار نوسانات قیمتی خود را تنظیم خواهد کرد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید