پیش بینی قیمت سکه امروز 21 فروردین 1402

کدخبر: ۵۶۶۳۵۳
بیشتر فعالان باور دارند که قیمت سکه برای از دست دادن مرز 30 میلیون تومان نیاز به افت معنادار قیمت دلار به زیر 50 هزار تومان خواهد داشت.
پیش بینی قیمت سکه امروز 21 فروردین 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، هرچقدر  قیمت دلار  در بازار غیررسمی از مرز 52 هزار تومان فاصله بیشتری می‌گیرد، سکه‌بازان تمایل بیشتری پیدا می‌کنند که در موقعیت فروش قرار بگیرند. به عنوان مثال، روز یکشنبه اسکناس آمریکایی توان افزایشی خاصی نداشت و همین موضوع موجب شد که فروش‌ها در بازار سکه بیشتر شود و این فلز گرانبها به سوی ابتدای کانال 31 میلیون تومانی حرکت کند.

تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که در روز جاری، سکه محدوده 30 میلیون و 800 هزار تومان را از دست بدهد، حتی احتمال افت قیمت تا محدوده 30 میلیون و 200 هزار تومان وجود خواهد داشت.

با این حال، بیشتر فعالان باور دارند که  قیمت سکه  برای از دست دادن مرز 30 میلیون تومان نیاز به افت معنادار  قیمت دلار  به زیر 50 هزار تومان خواهد داشت.

در شرایط فعلی  سکه امامی  گرفتار بازه 30 الی 32 میلیون تومان شده است و عبور از مرز 32 یا از دست دادن کانال 30 میلیون تومان می‌تواند خریداران یا فروشندگان جدیدی را وارد بازار کند.

حباب سکه روز گذشته در حدود 27 درصد بود و این موضوع نشان می‌دهد که ورود به بازار سکه کم‌ریسک نیست و در صورتی خریداران به این بازار مراجعه خواهند کرد که نسبت به رشد دلار اطمینان قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید