پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار امروز 31 فروردین

کدخبر: ۵۶۸۵۷۶
سکه امامی بدون یاری دلار نمی‌تواند مرزشکنی کند و تاکنون نیز با وجود عدم تمایل اونس طلای جهانی برای رشد، با تکیه بر بالا رفتن قیمت دلار در مسیر صعودی قرار گرفته است.
پیش بینی قیمت سکه  از مسیر دلار امروز 31 فروردین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در شرایطی که در بازارهای جهانی، اونس طلا کشش زیادی برای رشد قیمت نشان نداده است، در بازار داخلی،  سکه امامی  با تکیه بر بالا رفتن  قیمت دلار  در مسیر صعودی قرار گرفت.

دیروز  قیمت سکه  توانست خود را به بالای سطح ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برساند و در صورتی که بالای این سطح تثبیت شود، احتمال دارد که حتی این فلز گرانبها مرز ۳۲ میلیون تومانی را بشکند.‌

با این حال،  سکه امامی  بدون یاری دلار نخواهد توانست که مرزشکنی کند. حداقل برای شکست مرز ۳۲ میلیون تومان، سکه‌بازان باید اطمینان حاصل کنند که دلار بالای کانال ۵۲ هزار تومان در  بازار آزاد  تثبیت خواهد شد.

در این میان، برخی فعالان باور دارند که در آستانه عید فطر تقاضای فیزیکی برای سکه بالا خواهد رفت و به همین دلیل انتظار دارند که فلز گرانبهای داخلی در روز پنجشنبه نیز افزایش قیمت را تجربه کند. با این حال، بیشتر فعالان می‌گویند رشد روز پنجشنبه محدود خواهد بود و  قیمت سکه  به مرز ۳۲ میلیون تومان نخواهد رسید. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید