سرمایه ها به سمت طلا رفتند /پایان ماه سبز بیت کوین

کدخبر: ۵۷۰۲۵۶
در روز جمعه قیمت بیت کوین نزدیک به یک درصد کاهش پیدا کرد تا قیمت بزرگ ترین رمزارز جهان به کانال 29 هزار و 300 دلاری ریزش کند.
سرمایه ها به سمت طلا رفتند /پایان ماه سبز بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه نسبت به روز قبل از خود نوسان قیمتی کمی داشت تا در نهایت فلز زرد هفته را در سطح قیمتی 1988 دلار به پایان ببرد.

با احتساب این قیمت طلا پس از پشت سر گذاشتن دو هفته نزولی، در هفته ای که گذشت توانست بازدهی مثبت 0.3 درصد را ثبت کند. همچنین پس از اینکه طلا در ماه مارس نزدیک به 7.7 درصد افزایش قیمت داشت، ماه آوریل را نیز با رشد بیش از 1 درصدی به پایان برد.

داده های تورمی آمریکا نشان از ثابت بودن تورم بزرگ ترین اقتصاد جهان دارد و این موضوع مجددا احتمال افزایش نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو را تقویت کرد و این موضوع سقف رشد قیمت طلا را محدود کرد. اما بازگشت نگرانی از بحران بانکی در روزی که گذشت سبب شد تا سرمایه ها میل بیشتری به سوی پناه گاه های امن سرمایه از جمله طلا داشته باشند.

همچنین در روز جمعه قیمت بیت کوین نزدیک به یک درصد کاهش پیدا کرد تا قیمت بزرگ ترین رمزارز جهان به کانال 29 هزار و 300 دلاری ریزش کند. با این وجود قیمت بیت کوین از ابتدای هفته تاکنون نزدیک به 5.4 درصد رشد داشته است. همچنین بیت کوین در ماه آوریل تاکنون نزدیک به 3 درصد رشد قیمت داشته است. این در حالی بود که این رمزارز در ماه قبل یعنی مارج بیش از 23 درصد افزایش قیمت داشت.

اتریوم نیز امروز نزدیک به 1.5 درصد کاهش قیمت داشت تا به زیر مرز 1900 دلار سقوط کند. اتریوم نیز در ماه آوریل بازدهی مثبت داشته و بیش از 4 درصد رشد قیمت را به ثبت رسانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید